ja echt heel raar. nou ja gelukkig geen bloed want waneer ik rood bloed verliest is t over.. net als de vorige keer. grr heb soms wel beetje misselijk en wat steekjes bandenpijn ofzo. maar t maakt me zo gek datk minder voel dan paar weken terug. maar ja vorige zewschap voelde ik af en toe wat. zenuwslopend! blij alsk 15 nov me echo gehad heb!!
nee nee dit is een nieuw topic!! In mn titel had ik al gezegt van helemaal geen sympthomen meer En toen heb ik gewoon doorgetypt zonder er bij na te denken hahaha
Je hebt al een goeie echo gehad, waar een kloppend hartje te zien was. Ga daar gewoon vanuit en geloof dat het goed zit!! Ik weet hoe onzeker alles kan zijn en voelen (dat terwijl ik gisteren heel de dag kots en kotsmisselijk was) maar gelukkig heb ik morgen mijn 1e echo, hoop dat ik dan ook gerustgesteld kan worden!
Meid, die symptomen zeggen echt niets hoor! De een is 9 maanden msiselijk, de ander heeft er 9 maanden geen besef van gehad dat ze zwanger was. Komt vast allemaal goed!
ja is ook zo en eigk klaag ik ook veel te vroeg. want als ik me borsten aan raak doen ze nog steeds zeer. heb in t begin wel links een heel rare druk gehad met bwegen en alles deed het pijn hield paar dagen aan en later weer paar dagen gleukkig is dat weg nu soms wat tintelingen in mn buik.. en net.. misschien erg toevallig omdatk zei datk niets meer had.. links onder me buik.. geen getintel ofzo maar of er werd geknepen maar dan... nee niet te beschrijvingen best van die pijn schokjes heeel klein en of er word geknepen en gestoten en net of ik krampen krijg maar t dan net optijd ophoud voor t door zet. ieuw eng. heb t nu heel de tijd nou ja kan t echt niet verwoorden. het voelt iig heel anders dan de bandenpijn/groeipijn die ik ken.. maar ja je weet het nooit Jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Rond die tijd was het bij mij ook allemaal weg,, al heb ik nooit echt ergens erg last van gehad. even afkloppen!
Die onzekerheid hoort erbij hoor! Bij mij bleef dat zelfs tot wanneer ik het kindje kon voelen ( vanaf 21 weken), maar zelfs nu kan ik nog weleens onzeker zijn, hoort erbij!
hoort er ook bij heb soms nog steeds links onder zon onbeschrijvelijke pijn maar ja zelf hebk wel buikje van mezelf maar kan echt niet alsk recht sta de onderkant van me buik zien zegmaar.. en nu wel wat meer.. ik schrok me rot
heb links steeds steken die onbeschrijvelijk zijn al sinds gister.. kweet wel hoe bandenpijn voelt en t oprekke van de bm.. maar ja dit is echt anders. maar ja miss wle een andere soort van bandenpijn of oprekken want in t begin van deze zwschap hadk ook link weleens steken dat dagen aan hield en k moeilijk kon bewegen.. zucht.. wat kan t toch veel verschillen van de zwschap eerst en nu. maaaar ben wel weer blij ben wel weer lekker misselijk!!! gister gingk naar de wc me vriend had net geplast en was gwn aan t kokhalzen.. omdat er iemand net naar de wc was geweest :S