Hallo verloskundigen, Wordt erg moe van mijn lichaam de laatste 2 maanden ben ik erg snel verkouden en keelontsteking wat ik nu weer voor de 2 keer heb nooit gehad dit komt waarschijnlijk door mijn zwakke weerstand ben nu een half jaar gestopt met de pil. Deze maand heb ik erg last van zwangerschap kwalen zoals erg last van borsten, vaak misselijk ontzettend gevoelig tandvlees zelfs de tandarts vroeg of ik zwanger ben??? Ik heb een test gedaan maar die was negatief, zit nu in dag 18 van mijn cyclus en gisteren had ik donkere afscheiding en vandaag helder rood bloed. Normaal heb ik een cyclus van 23 of 26 dagen dus wat kan dit zijn??? Heb ook helemaal geen buikpijn. Hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen, alvast bedankt! Roo
Hoi Roo, lastig te zeggen wat het precies is. Wellicht ben je inderdaad bevrucht en is er een hele prille zwangerschap waar je al klachtjes van hebt. Maar wellicht ben je nu pas echt af van de invloed van de pil en is je lichaam deze cyclus echt weer zichzelf. Is toch afwachten helaas. Groetjes Brigitte