volgens de bakerpraatjes krijg je een meid als je misselijk bent geweest.... en een jongen als je dat niet bent. en zo zijne r nog meer bakerpraatjes...... Voor de dames met een meid waren jullie misselijk? Voor de dames met een jongen waren jullie dat ook echt niet? Of was het bij verschillende zwangerschappen juist verschillend? en hoe zit dat met de zogezegde andere bakerpraatjes, waar of niet waar?
Ik ben dus volgens de VK zwanger van een ventje .. En ik ben de hele zwangerschap tot nu toe nog echt niet missleijk geweest.. ja miss in het begin 2x ofzo maar denk dat dat meer te maken had met spanningen enzo... Maar denk wel dat het bakkerspraatjes zijn hoor
nou ik was de beste vriendjes met de wc pot en ik krijg toch echt 2 jongens...nee ik geloof er niet in
Ik was inderdaad een klein beetje misselijk, maar niet 1 x overgegeven, dus dat viel echt erg mee! En ik krijg een kleine meid.
Uhm... ik ben extreem misselijk geweest (hyper emesis) en krijg dus een zoon Gaat dus zeker niet altijd op, die praatjes!
Ik ben ook echt heel erg misselijk geweest een aantal weken en ik krijg een jongetje. Ik geloof niet zo in die praatjes
Hi, Nou volgens mij is het onzin Ik krijg als het goed is een zoontje en ik was niet heel erg misselijk, ik heb niet elke ochtend boven de wc pot gehangen Ook kon ik mijn eten binnen houden. Als ik in de ochtend iets had gegeten was het weer goed. Dan zou je dus denken dat het bakerpraatje klopt. Kijk ik naar een vriendin van mij, zij heeft een zoontje gehad. Zij was heel haar zwangerschap misselijk. Dus ja het ligt eraan en heeft volgens mij niets te maken of je een meisje of een jongen krijgt. Groetjes, Niro
okee dan lijkt het waarschijnlijk gewoon toeval of zo .. en is het echt een "bakerpraatje" Ik was bij mijn eerste ook totaaaaal niet misselijk en geen rare andere klachten..ofterwijl een top zwangerschap van begin tot eind, het is een jongen. Deze zwangerschap heb ik weer nergens last van.. zelfs niet veel plassen :s....... dus d8 zal ik dan weer een jongen krijgen? maar goed als ik de verhaaltjes hoor pin ik me er niet aan vast haha
wij krijgen een meisje, maar ik ben tot op de dag van vandaag niet misselijk geweest ofzo. ik denk inderdaad dat het bakerpraatjes zijn.