wat klinkt dit raar.....maar ik ben blij dat ik ongesteld ben geworden. heb in maart een miskraam gehad en nu zet het maandelijks probleem door(wat duurd wachten lang voor je gevoel) nu kunnen we door voor een nieuwe ronde,met nieuwe kansen. is z'n dubbel gevoel aan de ene kant,maand geleden was het bloedverlies omdat ik een miskraam had.....en nu omdat alles weer op gang komt en er straks weer een ei-sprong gaat komen met het oog op "opnieuw zwanger willen worden"
Ik kan me voorstellen dat het dubbel is, maar nu kun je weer vooruit gaan kijken. Ik hoop dat het snel weer raak is en dat dan alles goed gaat! Succes, Sandra
heel veel succes vlindertje. ik kan me voorstellen dat het nu wel een lekker idee is dat alles weer op orde is.
Succes met de volgende ronde... Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het helemaal goed gaat....
het lijkt me inderdaad een dubbelgevoel ja... maar nieuwe ronde nieuwe kansen zal ik maar zeggen! suc6!
dat had ik ook Vlindertje, ik was ook raar genoeg toch erg blij met m'n menstruatie na mijn miskraam en al helemaal omdat het me overviel na 31 dagen!! voor mij was dat eigenlijk een week te vroeg, ik ging uit van 38 dagen!! succes met zwanger worden meid, ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten
ik heb dat ook gehad, inderdaad is dat heel dubbel, maar wel gelijk een teken dat de natuur goed in elkaar steekt en dat je lichaam gezond is en gelijk weer goed op regel komt. heel veel succes met zwanger worden, hoop dat het gauw raak is en goed zit..