Difrax s-fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door DragonBerry, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Een tijdje geleden heb ik een topic geopend over de difrax flesjes die lekte...
    NU zijn we er vorige week dus achter gekomen dat hij lekte bij het schroefdraad boven aan, zaten allemaal kleine scheurtjes. Heb toen een klacht ingediend en een nieuw flesje toegestuurd gekregen met een knuffeltje erbij. Top service dus!
    Enige jammere was dat het nieuwe flesje dus al kapot uit de verpakking kwam... Dus weer een mail gestuurd, krijg weer nieuwe opgestuurd.
    Wou dit toch even kwijt voor het geval er meerdere mensen zijn met dit probleem. Ik wil dus ook absoluut Difrax niet afkraken, want ze lossen het uitstekend op en reageren heel erg snel!
    Dus een dikke pluim voor Difrax!

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier juist erg slechte ervaring mee, tot 3 keer toe kapotte flessen. Klacht ingediend, niet aangekomen :(

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hier pas ook een fles met kapot schroefdraad. Om 9 uur 's avonds een mail gestuurd, de volgende ochtend gelijk reactie en de dag erop een nieuwe fles! Gelukkig nog in dezelfde kleur ook, want mijn meiden hebben allebei een eigen kleur om ze uit elkaar te houden :d

4. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Dat is dan inderdaad wel vreemd...
    Wel via de site het formulier ingevuld en er fotos bij gedaan?(Dat moest ik namelijk allemaal wel)

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    hier ook altijd goede ervaringen gehad met difrax.
    1x een klacht gehad tot nu toe en die werd keurig en snel afgehandeld.

6. GIO2009

GIO2009 Actief lid

29 jan 2013
    110
    0
    0
    Ik vindt het een top uitvinding die difrax s-flessen!
    Kwam er wel achter dat ik niet te warm water erin moest doen want dan ging het lekken bij het schudden.
    Maar verder top ;)

7. sjak

sjak Niet meer actief

Hier ook twee lekkende flessen gehad en na een klacht hierover twee nieuwe flessen gekregen. Ben ook tevreden over de difraxflessen. (Maar ook over de kruidvatfles met Difrax speen :))

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Maar, misschien gek hoor, maar het is toch best raar dat er zo enorm veel flessen stuk gaan en gaan lekken? Ook al is de service, meestal, goed?

9. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de difrax flessen ook top.

Ook ik had het probleem van de scheurtjes in de hals net onder schroef draad en daaronder is ie zelfs afgebroken toen ik de dop van de fles wilde halen.
    Toen stond ik wel even raar te kijken.
    Maarja dacht tja dat kan gebeuren,
    Doe daar verder niet moeilijk over, iets wat veelvuldig gebruikt word kan kapot gaan toch?
    Heb geen klacht ingediend maar gewoon een nieuwe gekocht. verder geen problemen meer gehad.

10. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Bij beide hebben we deze flessen gebruikt en ik heb er nooit problemen mee gehad. Ja, ik heb wel een melk in de hele keuken gehad, maar dat krijg je als je even lekker schudt en je heb de onder- of bovenkant net niet helemaal goed aangedraaid.:D

11. sjak

sjak Niet meer actief

Rijtjes, ik vind het fijne flessen en ik denk ook bijveelvuldig gebruik dat flessen nu eenmaal stuk gaan... Alle flessen, niet alleen Difrax, maar je hoort het (denk ik) vaker, omdat veel mensen ze verkeerd gebruiken.
    Zelf vind ik de flessen van het kv net zo goed hoor en als je me een fles van agent zou geven zou ik ook tevreden zijn denk ik. Het is maar wat we gewend zijn. Alleen de spenen van Difrax accepteerde mijn dochter , andere werkte ze snel haar mondje uit. Maar ook dat is gewenning. (Ik heb ze toen trouwens gekocht omdat ze er leuk uitzien, haha)

12. Linda1984

Haha ja heel irritant is dat. Of als je ventiel bij een nieuwe fles niet helemaal open is en hij plopt; nooit je fles omdraaien als er nog wat in zit:D

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb er 1, maar goede ervaringen mee, hij lekt soms, als er melk in zit, maar alleen wat water of waterige melk, als ik hem losser draai.
    Kun je ook nieuwe ventielen kopen of dat niet?

14. Linda1984

Ja ik heb een reservesetje liggen thuis, maar nog nooit nodig gehad. Ik weet dat prenatal ze heeft en difrax zelf heeft ook een webwinkel. Ben wel altijd het goedkoopst uit bij babydump

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb t zelfde meegemaakt, en idd ook een mooi pakketje thuis gestuurd gekregen!
    Beer is dol op t knuffeltje dat erbij zat, de krokodil, kan ie lekker mee zwaaien, haha...

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Mijn ervaring met difrax is ook niet geweldig.
    Flesjes gaan inderdaad gauw stuk, lekken en hij zuigt de flesjes heel vaak vacuum.
    Heb geen klacht ingediend ofzo, terwijl er wel 4 flesjes doorheen zijn gegaan.
    Ben overgestapt op Avent, bevalt me erg goed en deze zuigt hij niet vacuum.
    Hij drinkt ook beter uit de Avent flesjes.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als de fles vacuum zuigt moet je met een tandenstoker dat witte rondje dat binnenin de fles zit een keer doorprikken.
    Heb t zelfde gehad, en na t doorprikken, niks meer aan de hand.

18. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Oooooooh dat wist ik niet!!!
    Bedankt voor de tip! Ga gelijk even kijken, heb nog twee difrax flesjes staan :)

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Graag gedaan! :)

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139