wie weet kan iemand mij hier helpen.. mijn ds doet sinds vanmiddag heel raar. hij gaat uit zichzelf uit en springt dan na een paar seconde weer aan, heel irritant! kunnen jullie helpen? en weten jullie nog leuke spellen? xx
Sorry, heb er geen ervaring mee, lijkt me wel lastig! Spellen die ik leuk vind; Professor Layton 1 & 2 Brain Training 1 & 2 Zelda Hidden Objects Mario Kart En dan nog een aantal anderen waarvan ik de naam kwijt ben.
Geen idee wat het kan zijn.. Je zou even een mailtje kunnen sturen naar Nintendo zelf. Wie weet weten ze daar wat het kan zijn.
Je kan ze ook bellen , alleen is het vaak erg druk. En als je nog garantie hebt kan je hem op laten sturen door de winkel waar je hem gekocht heb of zelf opsturen. Spelletje wat ik momenteel veel speel is cradle of egypt.
Hier staat beschrijving van het spel. Games 561124 Cradle of Egypt NDS Hij is er ook geweest in cradle of rome, eigenlijk is het steeds hetzelfde maar het blijft leuk. Ik moet en zal het level uitspelen haha.
heb je een rd kaartje? of speel je originele spellen? Anders zou het aan de software kunnen liggen, je rd kaartje formateren en de nieuwste software downloaden is dan het proberen waard! Ik vind professor Layton leuk, ben nu bezig met het 2e spel Succes ermee!!!
Renate, ik denk dat er een contactje los zit bij het aan en uitzetten.. Nu er toch een topic open is over nintendo ds, ik heb sinds een paar maanden een zeer hoge toon uit het toutchscreen, garantie verlopen en nintendo zegt dat iedereen dit heeft..dus ze het niet kunnen repareren.. Heb er zelf een nieuwe accu ingezet, maar dat lostte het probleem helaas niet op.. Hebben jullie hier ook last van? Of wat hebben jullie eraan gedaan?