ontsteking litteken keizersnede huisarts?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sam1986, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik ben inmiddels 11 weken geleden bevallen. Alles ging vanaf het begin af aan prima. Wel heeft de huisarts twee draadjes weggeknipt, want daar had ik last van.

Daarna kreeg ik een kleine ontsteking en daar heb ik zelf aan zitten prutsen en toen kwam er nog een stuk draad uit van 2 cm. Daarna is dat gewoon netjes genezen.

Nu heb ik volgens mij weer een ontsteking op een andere plek. Er zijn twee afhechtingen gemaakt, omdat ze een stukje waren vergeten. Volgens mij zit deze ontsteking op de plek waar die voor het eerst is afgehecht.

Moet ik hiermee nou naar de huisarts of kan ik het zelf op een of andere manier schoonmaken / behandelen?

Sorry voor de iets oncharmante foto gulp vergeten dicht te doen. :p

Bijgevoegde bestanden:

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik zou hier wel mee naar de h.a gaan het lijkt erop dat de hechting is vast gegroeid in je huid en dit is gaan irriteren. hmm mssch schoonhouden met betadine?

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik zou er ook na laten kijken. ik heb beide keren ook problemen gehad met de wondgenezing. ik kreeg er speciale zalf voor en als het daar niet mee weg ging, wilde ze het opnieuw openhalen en hechten. (wat zit jou litteken hoog trouwens)

4. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Zo begon het bij mij ook. Uiteindelijk een ab kuur gekregen en daarna geneesde het goed. Ik zou contact opnemen met de zkh waar je keizersnede hebt gehad. ik werd ook vanuit de huisarts meteen doorgestuurd. Succes ermee

Deel Deze Pagina