Hallo dames! Ik zit inmiddels in de tweede week van mijn wachtweek 2e ICSI. Op 31 nov had ik de punctie en de terugplaatsing was 3 dec. Afgelopen zaterdag had ik mega hoofdpijn en huilerig. Ook af en toe beetje sago. Beetje gespannen borsten, maar dat verdwijnt ook wel weer. Vandaag alleen nog beetje hoofdpijn ergens ver weg en beetje lastig zien. Bij mijn vorige poging werd ik precies 2 weken later ongesteld op de dag van de punctie, ondanks utrogestan. Door mijn hoofdpijn ben ik bang dat ik weer ongesteld wordt. Ik mag 17 dec testen en 19 dec bloedprikken. Wat zijn jullie kwalen?
Ik mocht bij de laatste terugplaatsing al 7 dagen na terugplaatsing (van 2 blastocysts) een bloedtest doen. Mijn HCG was toen 28, dus nog niet erg hoog, maar voldoende voor een positieve test. Je zou dus alvast een testje kunnen wagen. Mijn ervaring is dat ik een heel scala van kwaaltjes had in de wachtweken ongeacht wel of niet zwanger. Het enige verschil zowat was een enorm opgeblazen gevoel na het eten in de tweede wachtweek bij zwangerschap.