heey meiden, ik moet even een vraag stellen, ik ben nu ruim zeven weken zwanger, ik dacht dat ik lekker de misselijkheid was ontlopen, maar ben nu sinds een week heel erg misselijk, nou weet ik dat dat heel erg normaal is,maar ik heb met vlagen ook heel erg diaree(sorry) kan dit komen omdat mijn baarmoeder groeit ofzo? dat daarom misschien mijn darmen protesteren? het is wel raar, de ene keer kan ik wel naar het toilet, en de andere keer weer totaal niet, ook mijn borsten doen onwijs zeer, zijn er meiden die dit herkennen? en zo ja hoe gaan jullie hier mee om? liefs van maris.
Hoi, Ik dacht dat ik misselijkehied ook ontlopen zou maar helaas sinds enkele dagen zo zo misselijk zelfs eten gaat erg moeizaam vind niks lekker meer ja alleen super vette dingen zoals giros. Doner etc en drinken is ook een ramp lust alleen drinken met prik. Gisteren echt veel moeten spugen alles kwam er uit. Naar de wc gaan lukt me helemaal niet helaas waardoor ik dus best last van mijn buik door krijg. Mijn borsten ppff daar moet je niet eens naar kijken en ze doen al pijn. Tja hoe ga je ermee om ik acsepteerd dat het zo is en hoop dat het over een altijd dagen of weken beter zal gaan.
Hoi! Ik had alleen van week 6 tot 8 heeeeel erg last van misselijkheid. Hoe gek het ook klinkt maar het werd beter wanneer ik wat had gegeten. Van 9 tot 14 weken had ik af en toe vlagen van misselijkheid. De eerste weken had ik alleen maar diaree maar van mijn borsten weinig last gehad. Na 14 weken voelde ik me kiplekker, niks aan de hand! Voel me nog steeds prima! Succes!
Hier ook iemand met misselijkheid! Vanaf week 7 tot nu week 14.. Heb medicijnen ging 1 week goed en nu weer overgeven en zwaar misselijk.. Hopen dat het snel over gaat meiden! Liefs Sandra
ben ook de hele dag missleijk, om het uur iets eten helpt bij mij wel, ik hoef gelukkig niet over te geven.