Na een miskraam in feb, ben ik nu alweer zwanger...ik ben echt heel blij dat het zo snel is..!! ben nu ong 4,5 week... maar dan is daar de onzekerheid..ik wordt er gek van.. ik mag 25 mei voor een vroege echo, en dat duurt nog 3 weken..kan de tijd wel weg kijken..pffffff ik hoop dat ik een manier vindt om de tijd sneller te laten gaan, en er niet teveel aan te denken..want dit is niet fijn!
Kan me goed voorstellen hoor.. Probeer jezelf lekker bezig te houden: ga leuke dingen doen, spreek met vrienden af, schrijf hier op het forum alles op en vooral: verwen jezelf met lekkere dingetjes (als je niet te misselijk bent natuurlijk). Hou er ook gewoon rekening mee dat het mis kan gaan, dat scheelt misschien juist weer...dan word je ook wat relaxter. Hou je taai en heel veel succes bij je echo! En zoals mijn collega zei: het gaat vaker goed dan niet goed.
Van harte gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je nu onzekerder bent aangezien je al een mk heb gehad. Toen ik zo onzeker was in het begin van mijn zwangerschap ben ik veel gaan schrijven. Zo kreeg ik een beter beeld van de chaos in mijn hoofd en kon ik wat beter relativeren. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en als je er echt heel erg mee zit vraag dan aanje vk of je echt niet eerder mag. Natuurlijk bieden ze dit niet meteen bij iedereen aan, anders zijn ze de hele dag echo's aan het maken. Maar in jouw geval willen ze misschien best een uitzondering maken. (dat is bij mij meerdere keren gebeurd ondat ik geoon ziek was van onzekerheid) Maar nogmaals: GEFELICITEERD!!!!
Nou idd allereerst gefeliciteerd!! het is een blijde gebeurtenis zeg! Maar ik denk niet dat je je angst moet laten overheersen, straks ben je er alleen maar mee bezig en dan zul je zien dat door factoren in je lichaam er misschien weer iets fout kan gaan. Gewoon positief blijven hoe lastig het ook moet zijn voor je maar dan maak je een veel leukere tijd door dan onzekerheid en angst. Voor je eigen en voor je baby is het beter want hoe meer angst enz hoe hoger je bloeddruk, stress enz en dat is niet goed voor je. Mijn advies: geniet gewoon van elke dag en voor je het weer ben je door die eerste 3 maanden heen.
Ten eerste gefeliciteerd! Voor deze zwangerschap heb ik ook een mk gehad, gelijk erna was ik weer zwanger, er heeft niet eens een normale menstruatie tussen gezeten. Zoals je ziet wil het dus niks zeggen als je dan snel weer zwanger bent. Wat ik doe om te zorgen dat de tijd ietsje sneller gaat is naar kleinere dingen proberen toe te leven. Bijvoorbeeld morgen bevrijdingsdag en dan zijn er allemaal dingen te doen, dan zondag moederdag en zo steeds kleine dingen verzinnen. Dat helpt bij mij in elk geval heel erg dat de tijd wat sneller gaat. Succes en probeer een klein beetje te genieten al!
thanks meiden voor jullie lieve woorden.. ik doe mijn best..en probeer positief te zijn..vandaag lekekr aan het werk geweest, vnvnd komt vriendin film kijken, idd de dagen maar vol plannen dan gaan ze lekker snel!!
och meis wat kan ik me dat goed indenken. niemand kan die angst weg nemen je zal weer vertrouwen moeten krijgen in je lijf. maar praat over je angsten.... en zoek tijdverdrijf..... ga je pos richten op dingen, tis moeilijk maar het vertrouwen komt wel weer toch wil ik je van harte feliciteren misschien een beetje troost als je over 3 weken je echo krijgt zie je nog niet zo veel (ik heb om diezelfde reden een vroege echo gehad) maar als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen neemt dat al meer dan de helft op een mk af..... veel succes meis!
Hey.. Ik kan het me ontzettend goed voorstellen dat je onzeker bent. Ik ben ook weer zwanger, ook na een mk... dus heb de zelfde onzekerheid.. Ik probeer ook veel bezig te zijn, dingen te doen enz. Ik heb gelukkig wel veel afleiding van m'n dochter.. maar toch... Ik mag gelukkig maandag al voor een echo, ben dan 7 of 8 weken (weet het niet precies, door lange cyclus) Ik wil je in ieder geval van harte feliciteren, en probeer toch te genieten.
ik ben vandaag begonnen om in word alles op te schrijven..gewoon een dagboekje bij houden..dat is fijn..kan ik mijn gevoelens in kwijt, en hoef ik er niet mee rond te lopen..! het komt wel goed...!hoe dan ook!