Geen idee meer... Heb het merk vakkundig uit m'n hoofd gebannen denk ik. Kochten hem bij een outlet... En die weigerden enige vorm van garantie. Dus volgende keer geen loods5-bank meer voor ons Nu van woonexpress... E hij zit heerlijk! Maar hij is pas paar maanden oud dus ik hoop dat het zo blijft. Levering en service was in ieder geval prima. En online bestelt.. Dat ging ook perfect. Je krijgt de levertijd door.. En een week voordat hij geleverd wordt krijg je een mail datje een tijdslot kunt reserveren voor de bezorging. De levertijd van 10 weken... Bleek uiteindelijk een week Zondagavond besteld... Woensdag de vraag wanneer we hem bezorgd wilde hebben. Goed ingepakt, afgeleverd in de woonkamer. Prima De bank moet zich dus nog even bewijzen... Maar over de winkel zijn we in ieder geval zeer tevreden
Wij hebben ook een XOOON gekocht. Hij moet nog geleverd worden, maar zeg er goed uit. Nu hebben we er eentje van trendhopper en die bevalt ook erg goed. Hebben we 12 jaar goed gebruikt.
Woonwinkel hier in de buurt... Erg grote hoekbank (stof) nu bijna 6 jaar en ziet er nog als nieuw uit en wordt heel veel op gezeten/gelegen en gespeeld... 3.20 bij 3.20 rond de 2500 euro voor betaald (taupe kleurig)
Arild van Ikea, alleen dan in het bruin, die hebben ze nu alleen nog in het zwart en wit. Heel tevreden over.http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70084732/
Wij hebben onze banken bij Montel gekocht. Valt goed in de prijscategorie waar jij in zoekt en zitten goed. Wij hebben in onze zoektocht naar banken ook op Leolux banken gezeten en die zitten inderdaad echt een stuk beter, maar wij hadden het geld er daar toch echt niet voor over. Dan waren we 10.000 euro armer geweest.... Nog een tip... Ga in de winkel niet op een bank zitten waarvan je de prijs niet wilt betalen. Dan vallen de andere banken (die je daarvoor ook heel goed vond) ineens heel erg tegen.
Wij hebben onze eerste bank gekocht bij montel. Deze beviel echt uitstekend en de stof en zitting bleven top! was ook echt een degelijke bank. Helaas weg moeten doen ivm komst baby en box in de kamer. Nu een bank bij de woonexpress vandaan en bij het in elkaar zetten van de bank vond ik het wel een beetje een simpele bank. Hebben hem nu 3 a 4 jaar denk ik en een zitting is al een beste tijd doorgezakt. Stof blijft wel goed!
Ja, zo op de foto lijken ze wel hard, maar ik vind ze zacht genoeg. We hebben de bank namelijk ook deels om zijn ligkwaliteiten (ja, in lig nu eenmaal graag t.v. te kijken) uitgezocht.
Thanks ze leveren ook in andere stoffen en kleuren en maten, maar met 2 kleine boefjes is grijs een prima kleur en hij ligt/zit heerlijk!
Ik ben heel klein en man iets groter Wij hebben een hoekbank waarbij de ene helft voor kleine mensen geschikt is en de andere helft voor grote mensen. Ideaal
Wij hebben de bank bij practica gekocht, beste aankoop ooit! Het is een grote hoekbank en de rugleuning is te verstellen, om te loungen maar ook om goed te zitten, ook zit er een speciale coating op waardoor er geen vlekken in komen. Ben er heel blij mee. Succes met het vinden van de juiste bank.
Wij hebben een boek van Pronto en tot nu toe tevreden. Zit qua prijs denk ik in het middensegment. Het is niet een bank die 15 jaar meegaat. Maar zit comfortabel.