Kwaliteit 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marymary, 14 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    Ik ben vandaag voor een terugplaatsing van dag 4 cryo geweest en nu thuis ben ik het formulier nog eens aan het doorlezen en staat gaat om een kwaliteit 2 embryo. Dit was mij ook al verteld, maar door de spanning ben ik eigenlijk vergeten te vragen wat het precies inhoud. Wie heeft ervaring met een kwaliteit 2 embryo ? en heb ik dan minder kans om zwanger te worden?

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Die klassificatie ken ik niet. Ik weet alleen dat veel nederlandse ziekenhuizen de kwaliteit noemen in A-B-C, en dat ze in het buitenland (bijv Gent) 2BC of 1AB ofzo gebruiken. Hebben ze wel gezegd of het al een morula of blasto is?

3. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    Ik heb een foto meegekregen daar Kun je de cellen tellen
    Staan nog meer gegevens op. Volgens mij alles goed
    Alleen het kwaliteit B begrijp ik niet

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Is het kwaliteit 2 of B?

5. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    sorry ik bedoel kwaliteit 2 , ze zei dat dit goed was, maar door de spanning heb ik niet doorgevraagd

6. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Wij hadden ook altijd kwaliteit 2 maar ze zeiden bij ons dat 1 of 2 goed was, en ook onze kwaliteit 2 embryo's zijn door gedeeld tot het blastocyste stadium en dat is goed zogezegd als ze dat kunnen. Desondanks niet zwanger geworden, maar dat had niet met de kwaliteit te maken van 2.

succes met wachten!

Deel Deze Pagina