Kwaliteit cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaMan0n, 26 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Iemand verstand van kwaliteit van de cryo?

Vandaag deze ananas mogen laten terugplaatsen maar nu heb ik in al mijn enthousiasme een onscherpe foto gemaakt van de tekst dus kon de kwaliteit niet zien. Je raad het al nu zit ik in de stress of het wel een goede kwaliteit cryo is want het ziet er zo rommelig uit in verhouding met onze eerste terugplaatsing.

Bijgevoegde bestanden:

2. charlie2023

charlie2023 Actief lid

20 mrt 2023
    129
    125
    43
    Geen expert hier uiteraard, maar is dat niet zelfs al een hatching embryo? Lijkt me dan dat de kwaliteit goed zou moeten zijn! :)

MamaMan0n vindt dit leuk.
  3. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    De kwaliteit is sowieso goed anders plaatsen ze niet terug. Dus die heb je al in de pocket. Dit is inderdaad een een hatching embryo. Komt dus al uit zijn schilletje. Spannend hoor. Succes met de wacht weken en hoop op een mooie test.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Aan de foto valt niet af te zien of het een A, B of C kwaliteit is (D plaatsen ze Inprincipe niet terug). En uiteindelijk zegt het niets. Ik ben meerdere malen zanger geworden van een B/C kwaliteit. Alle andere omstandigheden moeten ook gewoon goed zijn om door te groeien.

5. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Dit. :)

(Mijn ziekenhuis deed niet aan scores (geven). Elke terugplaatsing betekent een embryo van goede kwaliteit. Punt. Hierdoor bij ons nooit stress gehad of de kwaliteit goed zou zijn of 'minder' goed.)

MamaMan0n en Milkyway7 vinden dit leuk.
  6. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Het was geen hatchende emmy maar er was een zwevend celletje aan de emmy gaan zitten en die was gaan delen. Dit hebben ze er vanaf gekrabt voor het terugplaatsen. :)

charlie2023 vindt dit leuk.
  7. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113

Bij ons staat er boven in de kwaliteit maar gezien de onscherpte konden we de letters niet aflezen. Inmiddels heb ik mijn rust wel er in gevonden dat hij vast goed zou zijn.

Bedankt dames!

Deel Deze Pagina