Ik heb juist een eerste echo gehad na een week Menopur en sinds zaterdag Orgalutran. Derde keer al, eerste keer had ik 5 follikels, dan 6 (TP van 2 embryo's en miskraam op 5 weken) en nu maar 3 follikels Ik vroeg hoe het komt, of mijn lichaam niet meer reageert op de hormonen ze zei, het is gewoon pech hebben... ze gaat bloed afwachten en bellen Wat een antwoord is dat he .... ben nu onlangs wel 40 geworden maar toch, had niet verwacht dat het zo slecht ging zijn Zijn er hier vrouwen die wel een terugplaatsing gehad hebben en wel zwanger zijn geworden? Voel mij zoo slecht nu, zin om te janken.... zit op mijn werk en kan me dus totaal niet concentreren.
Hoi hoi, Ik las dit, en wilde toch even reageren. Dit is namelijk ook een grote angst voor mij. Ben ook net 40, en begin in april met een nieuwe IVF poging. hoe is het bij jou afgelopen? Hoeveel eicellen had je en heb je een terugplaatsing gehad?? in ieder geval veel sterkte!
Hoi, herkenbaar hoor. Hier 7x een ICSI poging gedaan. Wel altijd voldoende follikels maar altijd weinig bevruchtingen en geen, of 1 terugplaatsing per poging ( aldaar ook zoveel pogingen want waren er zo doorheen). Helaas is het zo dat vanaf 38 jaar de eicelvoorraad flink begint af te nemen en de eicelkwaliteit slechter wordt. Ik heb uit die 7 pogingen totaal 6 terugplaatsingen gehad waarvan 4 zwangerschappen. Helaas zijn deze ook allen fout afgelopen (2x een missed abortion bij 11 weken en 9,5 dagen een en 2x een vroege miskraam). Wij zijn na die 7e poging (behandelingen gehad in Nederland, België en Duitsland) overgestapt naar Spanje. Daar kregen we te horen dat er minder dan 2% kans was op een vitale zwangerschap. Dit ivm leeftijd. Wij zijn overgestapt op eiceldonatie en meteen de 1e poging, 1e terugplaatsing een vitale zwangerschap en inmiddels een zoontje van 2 jaar.