Wij gaan voor een 3e

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamasab, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Het duurt misschien wel even want vanaf eind september gaat de prikpil troep langzaam uit me lichaam maar we gaan hoelang het ook moge duren voor een 3e. We weten ook dat het wel 10mnd kan duren maar we hebben er ook geen haast.

Ik zal hier dus weer vaker zijn!

O ja we hebben nog een zoon Ian van 2jr en 9mnd en een dochter van 19mnd.

2. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Mamasab,

Ook wij zijn "bezig" voor een derde, wel na heel veel twijfel. Maar na heel nuchter na denken kwamen wij tot de conclusie dat we dezelfde twijfels hadden toen we voor de 2de kozen.

Wij zijn in Mei gestopt, in Juli helaas een MK, nu ongesteld en dadelijk weer aan de klus, hihihihi.

Wij hebben trouwens een zoon van 6 (word in maart 7) en een dochter van 4 (word in december 5)
    Voor ons is het dus best een paar stappen terug en "moeten" we een stukje vrijheid inleveren, maar dat doen we met alle liefde ;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Wij zijn sinds deze maand bezig voor een 3e! Ook heel veel twijfels gehad, maar die hadden we idd ook al voor de tweede, dus gaan we ervoor. Vind het wel weer spannend hoor.
    Mijn kinderen worden 13 september 2 en 4.

4. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Wij hebben ook wel twijfels gehad maar aan de andere kant willen we het wel graag

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Mijn man is nog een beetje aan het twijfelen of we dit wel écht moeten doen, maar ik ben al wel gestopt met de pil. Zo krijgt mijn lichaam de kans om het zelf te gaan doen en kan ik alvast mijn cyclus in de gaten houden voor als we er dan toch écht voor gaan...

Onze zoontjes zijn 2,5 jaar en ruim 16 mnd.

Deel Deze Pagina