ivf in 2014 - geen of afgesloten eileiders

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kinderwens9, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer ben je met IVF zwanger geworden (afgesloten of geen eileiders)

1. ivf 1 - verse poging

2. ivf 1 - eerste cryo

3. ivf 1 - volgende cryo

4. ivf 2 - verse poging

5. ivf 2 - eerste cryo

6. ivf 2 - volgende cryo

7. ivf 3 - verse poging

8. ivf 3 - eerste cryo

9. ivf 3 - volgende cryo

10. inf 4 ...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hallo dames,

Ik kom in het clubje van vrouwen met onvervulde (of inmiddels wel) kinderwens. Ik april begonnen met de eerste ivf, gelijk na de kijkoperatie. Eerste verse poging is mislukt, eerste cryo ernaa ook mislukt. Vandaag ongesteld geworden en een negatieve test ervoor. Ik ben erg verdrietig. Ik dacht dat vrouwen met gesloten (of geen) eileiders het meeste kans hebben op ivf. Helaas heb ik dus 2 mislukkingen achter de rug. Jammer! echt jammer. Nu moet ik de zomer in met een "k.." gevul dat het niet gelukt is. Een positieve feit is dat wij nog een cryo (nummer 2) hebben. Hopelijk gaat ie goed ontdooien.
    Ik had ook een hydrosalpinx. Daarvoor 2 jaar bezig met zwanger worden. Na het constatering gelijk een laparoscopie ondergaan en dan gelijk begonnen aan de ivf. Ik moet zeggen, het hele proces van prikken viel echt mee... ben niet bang voor de volgende. Alleen was het soms vervelend dat ik zo vaak naar het ZH moest en dat brengt onzekerheid op het werk...
    Ik hoop dat ik tot mijn verjaardag zwanger word;)

2. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Hier wel ervaring met IVF ivm slecht zaad dus niet zoals jij, maar misschien heb je wat aan deze website http://www.ivfpredict.com/
    Hier zijn resultaten van 5 jaar van de diverse pogingen in verschillende zkh in een gebracht en geven je als het invul de kans van slagen.

3. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Beste Hyper,

Bedankt voor je bericht. Ik ken al die website. Dat zijn echter hele algemene statistieken. En bovendien is de berekening niet goed werkend. Ik heb al aantal opties geprobeerd en naar mijn mening werkt het niet logisch.

4. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Ivf na laproscopie (ivm afgesloten eileiders) gehad. Eerste poging zwanger met een verse embryo!

Hopelijk lukt het voor jullie ook snel! Succes

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Mijn beide eileiders zijn ook afgesloten. Eentje is een hydrosalpinx. Ik heb ook 2 maanden geleden een laparoscopie gehad en aankomende week worden ze allebei verwijderd. Waarom is / word de hydrosalpinx bij jou niet verwijderd? Mijn gynaecoloog zei dat er toxisch vocht uit kan lekken en dat een innesteling kan bemoeilijken. Nog geen ervaring met ivf. Daar starten we hopelijk begin juli mee.

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook 2 jr bezig, hydrosalphinx, laparoscopie. Nu geen eileiders meer.
    Eerste ivf gehad, zit op de wachtbank...zal de uitslag laten weten.
    Heb geen cryo's helaas.

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik heb 2 volledig verkleefde eileiders, opgelopen na een curettage. Onze eerste ivf bracht 3 goede embryo's op. Zwanger geworden van de tweede en dus laatste cryo. De verse en eerste cryo leverden geen zwangerschap op.

Heel veel succes met je laatste cryo!

Ps: deze laatste cryo was ingevroren als 5 cellig, ontdooid als 4 cellig, een dag later teruggeplaatst en toen was hij nog steeds 4 cellig. Had er weinig hoop op en de kans van slagen bleek achteraf ook maar 2%.
    Vraag me niet wat er gebeurd is, ik denk een mega wonder :D

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tja, mijn situatie is misschien wat onwaarschijnlijk, maar wij hadden bij de eerste ivf 4 embryo's. De eerste (verse) tp werd onze oudste dochter. 9 maanden later hebben we een cryo terug laten plaatsen. Dit werd onze tweede dochter. 9 maanden later de derde cryo. Deze is mislukt omdat deze verkeerd werd geplaatst (baarmoederhals) door een muts in opleiding. De maand erna kregen we onze laatste cryo terug geplaatst. Hier ben ik nu 14 weken zwanger van...
    Alles van 1 ivf poging dus.

9. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hoi Pinkflower,
    Mijn hydrosalpinx is wel verwijderd tijdens laparoscopie.
    As dinsdag tp van laatste cryo.

Duimen, !!!

10. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    As dinsdag krijg ik mijn laatste, ook de 2e cryo teruggeplaatst. Wie weet, heb ik even veel geluk als jij...

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik hoop het ook voor jullie! Ik vond deze laatste wel erg spannend. Als de eerste niet ontdooid, dan heb je er nog een. Soort van fijn gevoel gaf dat. Bij die laatste was ik veel zenuwachtiger voor de ontdooiing :)

Succes meid.

12. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Spannend zeg! Succes dinsdag!

13. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hoi
    Een vraagje...hoe weet jij dat de embryo in de baarmoerderhals werd geplaatst?

14. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Pinkflower,
    Ik vind het wachten zelf veel spannender dan de tp.
    Maar de cryo moet eerdt goed ontdooien.

15. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Mijn cryo is goed ontdooit. Afgelopen dinsdag is die teruggeplaatst. Ik zoek zo veel mogelijk afleiding. Maar ja, uitrusten moet ik ook.
    Ik vind het uiteraard erg spannend nu, vooral aankomende week. Vorige keren werd ik ongesteld op 10 en 11 dag na de terugplaatsing. Dus als ik dit keer op de 12 dag nog niet ongesteld wordt, mag ik een heel klein beetje hoop hebben.
    Ik zal laten weten of het raak is of niet.

16. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wat fijn, succes de komende weken! Ik hoop dat jullie cryo het net zo goed doet als onze eskimo :D

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Kinderwens; succes met de wachtweken!
    Ik ben hersteld van de laparoscopie en ik start over 1,5 week met spuiten voor onze 1e ivf poging.
    Ik vind het fijn om jullie ervaringen te lezen.

18. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Het is allemaal zo moeilijk. .. nu de wachtweken. Vandaag is de 5e dag na de TP.
    Bij de eerste verse embryo voelde ik heel veel ongi kraampjes. Wellicht was het door de punctie nog. Ik denk dat mijn baarmoeder toen nog heel gevoellig was.

Een maand later, bij de eerste cryo voelde ik helemaal niks. Geen kraampjes, pas toen ik ongesteld werd. Dit keer voel ik max 1 klin kraampje per dag. Ik weet niet wat ik zou voelen als ik zwanger zou zijn. Moet ik wel of géén kraampjes voelen...?

19. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Pinkflower,
    Veel succes! !!

20. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Bedankt!
    Geen idee of kraampjes positief zijn of niet.
    Volgens mij zegt het niet veel en moet je gewoon afwachten.

Deel Deze Pagina