Waarschuwing : ik moet even van me afschrijven. Mij man is vandaag ziek. Hoofdpijn, omdat hij het gisteren te druk heeft gehad tijdens zijn wachtdienst (hij doet iets met water). Hij is best vaak ziek, hoofdpijn en rugklachten. Dit alles omdat hij jaren terug overspannen is geweest en daar nog steeds last van heeft. Allemaal echt heel vervelend en ik probeer hem daar zo goed mogelijk in te steunen. Maar vandaag is mijn emmertje medelijden echt op. Vandaag vier ik, of eerder, wilde ik mijn 35e verjaardag vieren. Ik heb het hier al maanden geleden met hem over gehad. Eigenlijk wilde ik weer eens een echt feest geven. Omdat hij overspannen was en omdat er een baby was heb ik dit jaren niet gedaan. Maar ja, manlief werd ingedeeld in de wachtdienst dit weekend en ondanks dat ik het hem meerdere malen heb gevraagd, heeft hij niet geprobeerd te ruilen. Een ander weekend vieren was helaas geen optie. Goed, jammer dan. Dus ik heb alleen mijn ouders, broer en vriendin en mijn schoonouders uitgenodigd. Daar had hij eigenlijk ook al geen zin in en nu is hij dus ziek. Zo zeikerig ziek. Hoofdpijn en bultjes op zijn hand waardoor hij denkt dat hij een autoimmuunziekte heeft ( o ja, hij is ook een beetje een hypochonder). Hij vindt dat ik hem niet steun en niet serieus neem. Alleen omdat ik zei dat ik niet denk dat hij snel dood gaat, omdat hij wat sneetjes op zijn handen heeft. Gisteren was hij druk met werken en zeuren dat hij het allemaal niet aan kon en morgen vast hoofdpijn zou hebben als de visite zou komen. Goed, ik heb hem naar boven gestuurd. Ik was er echt klaar mee. Als ik het huis nog schoon moet krijgen en nog moet zorgen dat al het eten klaar is, heb ik liever dat hij boven ligt. Hij wilde dat ik iedereen af ging bellen, maar daar had ik echt geen zin in. Ik heb niet voor niets gekookt en heb eerlijk gezegd wel behoefte aan mijn familie om me heen. Ben ik nu een slechte echtgenote?
Pff nee als ik het zo lees, heb je het niet makkelijk! Ik had precies hetzelfde gedaan. Gefeliciteerd en probeer er een leuke verjaardag van te maken!
Herkenbaar! Sterkte, gewoon je feestje vieren en een stuk taart met 2 paracetamol naar boven brengen.
Thanks meiden. Jullie zij de eerste die me feliciteren. Ik vertelde mijn dochter dat mama vandaag haar verjaardag vierde. Wilde ze net gaan zingen, zegt hij: "mama is vandaag helemaal nog niet jarig." De .... Is het al tijd voor wijn?
Proficiat Doet hij het expres ofzo? Omdat hij eigenlijk geen zin heeft in een feestje? Beetje kinderachtig van hem zeg. Van mij kreeg hij dan ook echt geen taart boven gebracht.
Gefeliciteerd! Ik zou hem voorzien van het hoogstnodige en lekker genieten van je verjaardag. En tijd voor wijn? normaal zou ik zeggen, goh vroeg... Maar in deze situatie en met je feestje zeg ik: proost!! 😉
Nou leuk dan..... Meid, van harte, geniet van je feestje! Enne... Als jij al zin hebt in een wijntje, dan pak je die gewoon!
Gefeliciteerd! Zelfs mijn man vindt hem een zeur. Ik vind het heel rot voor je na zo'n periode je man je niet eens 1 dagje gunt
Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je gewoon lekker kan gaan genieten met de visite vandaag!
Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag!! Laat je kerel even 10 km in de stront zakken, zou hem echt negeren de rest van de dag! Hij zoekt het verder maar uit. En later eens even een stevig gesprek hebben, vind dit kinderachtig en jaloers gedoe en zo zou ik niet willen dat er met me om gegaan wordt, daar ben ik heel fel in, sorry. Ik zeg neem een lekker wijntje, een extra stuk taart, en heb vooral veel lol zonder hem!
gefeliciteerd meid en geniet van deze gezellige dag met je familie en heb je lekkers gekookt? ha ha lekker laten smaken met een glaasje wijn en mannen die ziek zijn? help als ze een keer hoesten denken ze dat ze morgen van de aardbodem verdwenen zijn verschrikkelijk!
Alvast een dikke proficiat!! Probeer uw verjaardag maar eens goed te vieren, en trek u vooral niet te veel aan dat uw man zich gedraagt als een kind! Drink gerust maar een halve fles ipv een glas Je hebt al die moeite gedaan, er komt familie langs, geniet er maar van!! En een slechte echtgenote? pff zou niet weten waarom!!! Een schop onder zijn gat verdient die man van u Go shorty, its your birthday, we gonna party like its your birthday!!!
Om te beginnen: Gelukkige verjaardag !!! Als hij zo zeurderig doet dan hoort hij in zijn bed. Desnoods met een laptop of tv. Voor de rest je verjaardag gezellig vieren . Het is niet omdat meneer hypochonder is, dat jij je verjaardag niet zou mogen vieren. En als de taart geserveerd wordt, gewoon een stuk naar boven brengen. Je schoonmoeder komt toevallig niet? Dan kan zij voor haar zieke zoon zorgen en af en toe gaan kijken. En kan jij gewoon genieten. (Als manlief hier ziek is - wat gelukkig maar 1 keer om de 3 jaar voorkomt - is schoonmama de eerste om met een pot soep klaar te staan. En om hier desnoods te willen komen "kindsitten".)