kwaliteit kleding primark?

Discussion in 'De lounge' started by oxbow, Sep 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Onderbroeken gaan bij mij max 5 keer mee en dan ligt het elastiek er al uit. Sokken zijn nieuw en na 2x dragen al gaten bij de tenen.

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik zie dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zit er een Primark in de omgeving van Breda?

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ben er vorige week nog geweest geslaagd voor de kids (wel even voelen voor de kwaliteit natuurlijk)

Voor mezelf wat een ramp die winkel was gewoon helemaal geplunderd leek het wel en tja was zaterdagnamiddag ... Ga maar weer voortaan op een vrijdagavond dan is het voor de Primark best rustig

En euhh sokken en onderbroeken die gaan hier toch al echt meer dan 6 maanden mee en doe echt iedere dag schone aan!

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Rotterdam en Eindhoven zijn denk ik de dichtste bij Breda

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,719
    113
    Is t nog wat, de najaar/winter collectie voor dreumesen? Moet nog winkelen voor dochterlief, en vraag me af of t de moeite is helemaal naar de primark te gaan als t centrum om de hoek is, maar ik vind de collecties van de centrum-ketens zo tegenvallen...

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind de kwaliteit heel goed en 't is lekker goedkoop, dus als het even kan ga ik naar Primark. Ik vond de kleding toch wel erg duur overal eigenlijk..

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb voor dochter maat 98 en 104 geshopt van de week. Hartstikke leuke dingen. Kleinere maten heb ik geen idee van. Jongens (baby) kleding vond ik echt niks! Veel te oudbollig.

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ben gisteren geweest, maar vond het tegenvallen wat collectie betreft (maar ik ben niet makkelijk).

Heb wel voor mijn oudste dochter 5 broekjes gscoord waarvan 3 skinny en 2 korte broekjes en voor de jongste een broekje (zijn maat was verder bijna niet meer te verkijgen) en 2 leuke vesten voor 7 euro en 4 shirts voor 2,50.
    Evengoed dus wel geslaagd voor de rest veel bij de ve en d en h&m geshopt.

Tari: jij bent vast is Zaandam geweest? of zit er in Alkmaar ook 1?

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zit in rdam, rij er zo naar toe! Keer samen gaan?
    Vind de kwaliteit van kleding niet top maar wel leuk voor tussendoor. Schoenen/sokken daar in tegen doe ik best jaren mee hoor! Ondergoed gaat ook wel een seizoen mee.

11. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Kom net van Primark Rotterdam vandaan,man wat was het weer een gekkenhuis.
    Heb wel wat dingetjes voor de meiden gescoord maar voor de jongste hing er maar weinig (maat 86/92).
    Vind de prijs/kwaliteitsverhouding gewoon goed.
    Als er iets hooguit 10 euro kost kan het nu eenmaal gebeuren dat het maar een seizoen meegaat,jammer dan.

Jammer dat mijn man er niet kan slagen.
    Lengtemaat 36 word er niet verkocht en de truien van maat XL vallen als een kleine L.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,719
    113
    Zaterdag inderdaad geweest, en man, wat een apenkooi! Ongelooflijk druk. Was blij dat ik weer eens de bondolino uit de kast gepakt had, en meisje dus hoog en droog zat en geen kant op kon terwijl ik toch mijn handen vrij hag. Wel goed geslaagd met twee broeken, twee dikke vesten, een net jurkje (inclusief ondertruitje en maillot), een gebreid jurkje inclusief maillot, twee truitjes, een gebreide legging, een paar joggingbroekjes en een regenjasje voor 80 euro...

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Kan iemand foto's spammen van jongenskleding?!
    Is t de moeite of is t niet veel soeps deze ronde?!

Beer zit net pas in maat 80, en ben benieuwd of er bij de Primark iets leuks te koop is voor m.
    Ben nogal n mieperd als t om kleding voor Beer gaat....

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jaaaaa wil ik ook weten!!

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm de sokken weet ik niet....
    Maar laatst een pakje hipsters meegenomen die eigenlijk gewoon prima kwaliteit zijn.
    Nouja, in verhouding met het geld in ieder geval.
    Het is natuurlijk geen Marlies dekker :)

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
  17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Dank je.
    Die schoenen vanaf welke maat gaan die?

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    schoen zijn toevallig niet van de primark.. zijn adidasjes, bristol 24 euro, vanaf maatje 18 zag ik ze staan

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hahaha, :D

Die vindt ik juist t leukste zoals ik t tot nu toe kan zien.

20. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ben afgelopen vrijdag en gisteren geweest.
    Ga er graag heen, vooral voor kleding voor dochter.
    Maar ik vind wel dat ze voor die hele kleintjes (kleiner dan maat 80) bar weinig hebben wat typisch jongens- of meisjeskleding is. Dat was dan in Rotterdam. Geen idee of het aanbod in andere filialen beter is of niet.
    Gisteren wel een spijkerbroekje en vestje voor de kleine meid gekocht voor 7 euro per stuk.

Kwaliteit is voor mij gewoon goed genoeg. Ik doe er gewoon lang mee. Heb een T-shirtje van 2 euro waar ik al 4 jaar mee doe. Ondergoed gaat gewoon een hele tijd mee bij mij.

Accessoires shoppen vind ik daar ook geweldig! :D

Share This Page