laat er hier nou een primark komen .. hoe zit het met de pyjama's? vind die ook steeds duurder worden bij de zeeman namelijk!
Ik haal zelden iets echt leuks van de primark voor mijn zoontje. Ik vind t allemaal nèt niet. En ook ik ben een mieperd met kleding . Soms een leuk vestje. Sokjes zijn ook prima en haal daar de sleepsuits. Ik merk dat de kleding over het algemeen iets kleiner valt als andere merken.
Primark.... Een shirtje als kraamkado van gehad. Na de eerste keer wassen hingen de flarden er al aan. Prut dus.
Kwaliteit is redelijk tot slecht. Heb voor mijn zoontje rompers gekocht 6-9 maand en die kon hij met 4 maand al aan en mijn zoontje groeit gemiddeld. Heb een trui voor hem gekocht 9-12 maand en die kan hij nu aan. Hij is nu ruim 6 maand. Heb zelf vestjes gekocht en die trek ik na het wassen altijd recht. De hemden zijn waardeloos flubberen enorm onder de oksels. Vond het wel leuk voor een keer maar betaal liever meer voor goede kwaliteit.
Ben er één keer geweest in Hoofddorp, wist niet hoe gauw ik weer naar buiten moest komen. Ik struikelde letterlijk over de mensen. Zag ze graaien daar, en tekeer gaan. Alsof ze een berg goud gratis mochten meenemen Dus ik heb er niets gekocht