Hoe zijn de grote koffers van de Action? Die van 93 liter. https://www.action.com/nl-nl/p/3016302/spilbergen-koffer-milan/ Overleefd zo'n koffer een vliegreis? Over het algemeen doen ze niet zo voorzichtig met de bagage. Er moet 30 kilo bagage in.
Wij hebben een andere koffer van dat merk van de action en hij gaat al zeker 6 jaar mee. Vliegen minimaal 2 keer per jaar met 30 kilo bagage er in. De wieltjes zijn ook stevig en soepel. Ik zou die koffer dus gerust kopen als ik jou was.
Die kleinere daarvan (42L?) heeft t prima volgehouden in elk geval. Verwachtte forse schade (gebroken/gescheurd plastic etc) maar viel heel erg mee wel een klein ondiep krasje maar niks bijzonders. Had m wel in de kofferfolie gewikkeld overigens. Heenreis ruim, terugreis handbagage.
Is dat ook de allergrootste koffer die ze hebben? Ik denk dat een kleinere koffer minder kwetsbaar is als zo'n grote. Het is voor een verblijf in het buitenland voor langere tijd. Er moet dus echt veel in. Als de koffer bezwijkt onder het gewicht (of hoe ze er mee gooien) dan is alle bagage weg. Dat wordt wel een probleem. Is goedkoop duurkoop?
Ja klopt, is echt zo'n mega ding. Als die koffer helemaal vol zit, dan til je hem liever niet meer op omdat het anders je rug kost.