ze zijn nu in de aanbieding maar hoe is de kwaliteit? Wil ze wel graag proberen maar als ze niet snaken dan is het zonde om vervolgens weg te gooien. Wie heeft er ervaring mee en wil deze delen?
Ik vond ze niet lekker (de regular), ik kocht ze vroeger toen het financieel niet top ging, maar bleegh wat een slootwater zeg. Maar wellicht zijn ze in de tussentijd veranderd? Ik zou ze iig niet zo snel meer kopen als ik een pad machine zou hebben.
De koffiebonen zijn wel lekker vinden wij, maar de filterkoffie vinden we niet te drinken. Geen ervaring met de pads. Kan je niet 1 zakje kopen, koffie drinken en als het smaakt nog wat meer inslaan? Geen idee of ze alleen maar grote zakken verkopen..
Ik vind ze best te drinken. Maar ik drink op het werk automatenkoffie van alex meijer. Dan is de rest snel goed.
Ik was er geen grote fan van, de enige die ik nog wel oke vond was de mokka variant...Ik vind de koffiepads de laatste tijd steeds minder goed van smaak daarom ben ik er van afgestapt.
We hebben de bonen een keer gehad omdat veel mensen er tevreden over waren, ze waren ook ergens goed uit een test gekomen geloof ik. Maar wij vonden die niet lekker.
Ik vind de bonen top, wel enkel de rode zak. Pads weet ik helaas niet; de nespresso cups waren ook goed te doen!
Ik krijg maagpijn van hun pads. Perla (ah) vind ik wel lekker. Maar daar lijkt het water soms langs te lopen, hoe netjes ik ze ook leg. Gelukkig gebeurt dat niet te vaak. Regelmatig hebben ze een 50% kortingsactie.