Dames, Al dagen knaltesten van de action terwijl de kv test lichter bleef. Nu is de kv test ook donker maar wat een rare oneffen lijnen zech!!!! Zijn er meer die dit hebben gehad? Is de kwaliteit zo slecht geworden of heb ik toevallig een slecht pakje gehad? Word er gewoon een beetje shaggy van je verwacht toch dat die lijnen effen zijn?
Dankjewel! Ik moet ook niet zo onzeker zijn, begin ik te miepen over aparte lijnen terwijl t super duidelijk aangeeft wat het resultaat is. Ik zal proberen mezelf wat minder onzeker te maken
Kruidvat testen zijn volgens mij wel wat achteruit gegaan.. zo hier en daar een indroog streep gehad, gaf me een hoop valse hoop toen. Ik teste deze keer 4 dagen voor nod duidelijk positief op een actiontest
Kwaliteit is echt heel slecht geworden tov 6 jaar geleden ja. Maar jouw testen knallen prachtig! Gefeliciteerd!
nee? En toch heb ik bij mijn alle 4 zwangerschappen met 7dpo een super lichte streepje gehad ver buiten afsleestijd en met 10dpo hele duidelijke. En met hcg waarde klopt het ook. ik vind die testen prima eigenlijk bij mij nog nooit rare streepjes of onduidelijke
Ver buiten afleestijd (na een dag nog aflezen) is nog altijd een indroger en dus negatief. Dat jij 3 dagen daarna wel binnen afleestijd positief testte is echt toeval geweest. Dar betekent absoluut niet dat de testen die pas een dag een indroger gaven ook al reageerde op hcg.