Meiden kunnen jullie me helpen ik ben zo stom geweest 11 dpo getest na icsi verse terug plaatsing 11 dagen geleden ovitrelle.
Ik zie 'm licht. Maar ik ben niet zo weg in die medische wereld dus of het daar van kan komen geen idee!
Inderdaad. Kan beide kanten op. Kan nog een staartje zijn van de ovitrelle, kan ook het begin van wat moois zijn. Geen idee of dit passend is bij 11 dpo, lijkt mij wat licht, maar heb daar écht geen verstand van.
Wil je niet teleurstellen en ook geen valse hoop geven.. heb het mezelf ook enkele rondes aangedaan na ovitrelle testen en dan twijfelen of de lijn daarvan was of van mezelf.. Op 11dpo zat er bij mij de ene ronde nog wat in mijn lichaam, een andere ronde niet, dat is voor iedereen anders en is vaak niet elke ronde gelijk jammer genoeg. Er zit niets anders op dan blijven testen nu vrees ik.. Hopelijk is het deze ronde raak! Ik ben na enkele rondes deze situatie gehad te hebben begonnen met ovitrelle eruit te testen, dan zie je duidelijk de afloop en hopelijk ook een oploop erna Ik duim mee!!
11 dagen geleden ovitrelle betekent dus 9 dpo. Of heb jij op de dag vd punctie nog een keer ovitrelle moeten spuiten? Dit kan helaas zeker nog vd ovitrelle zijn. Ik duim dat hij gaat oplopen.