kwaliteit lelli kelly schoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hoi meiden,

Zoals de titel al vraagt wat is de kwaliteit van Lelli kelly schoenen?

Ja ze zijn ontzettend lelijk maar ja mijn dochter houd nu eenmaal van protserige glitter gladiolen met haar 15 maanden. Dus wou ik een stelletje kopen voor de zomer maar aangezien ze flink aan de prijs zijn wou ik weten hoe de kwaliteit is. Ze zien er namelijk erg als veredelde gympen..

bedankt voor het antwoorden.

Liefs Jess

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahaha geen idee. ach er zit wel verchil in. sommige gaan nog wel.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind de kwaliteit absoluut niet in verhouding met de prijs.
    Ik heb ze ooit eens gekocht toen ze ze met bloemetjes hadden. Ik vind de modellen van afgelopen tijd echt vreselijk! Hoe graag mijn dochters ze ook willen.... Hier komen ze er echt niet in.

Maar waarom dure schoenen kopen die je niet mooi vindt? Er zijn genoeg glim en glitter schoenen die jouw dochtertje ook mooi zal vinden. Ze is pas 15 maanden en weer van het hele bestaan van lelli Kelly niet af.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Stiefdochter had hier een paar voor de bruiloft van mijn zwager vorig jaar zomer. Zij krijgt normaal werkelijk alles stuk, maar deze zijn wonderbaarlijk genoeg heel gebleven.
    Zag trouwens later pas dat het Lelli Kelly was, anders had ik ze ws niet gekocht.... :D Vreselijk spul, ook die reclames.... :( De exemplaren met de hakjes komen er hier trouwens echt niet in voor ze een jaar of 11-12 zijn... Van de zotte om jonge kinderen hun voeten te laten verpesten op die stomme hakjes... :x
    Ik had ze bij de outlet vandaan, dus de prijs was erg prettig.

5. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een kassa test heb ik ooit gezien dat ze door een orthopeed werden afgeraden.

Ik vind ze zelf ook best leuk en voor erbij vind ik er niets mis mee. Als dagelijks wandelschoentje (hoofdschoen) zou ik ze zelf nooit aanschaffen.

6. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Omdat ik dacht dat het voor die prijs wel redelijke schoenen zouden zijn. Maar had ook glitter schoenen gezien bij de v&d voor 15 euro misschien dat ik die dan maar koop. Ze zijn maar voor af en toe ze heeft ook nog gewone goede schoentjes van oxxy en jochie.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als het voor af en toe is, zou ik er niet veel geld aan uitgeven. Kwaliteit is dan ook niet zo belangrijk, dus dan kun je ook goedkopere schoenen halen, (die ws net zo goed zijn hoor... ;)).

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heb een keer een paar laarsjes gekocht in de aanbieding ( zilvere) en ze zijn erg lang goed en mooi gebleven. Koste me nog 99 euro maar ze waren het waard. Kocht ze alleen omdat ik ze mooi vond :) en ze ook een zilvere winter jas had. leuke combi dus. Voor zomerschoenen betaal ik zowiezo nooit meer dan 25 euro. Ze wilde toen die met dat hakje hebben met wissel bandjes maar dus niet dat ik daar geld aan uit geef. :$ hakjes voor kinderen kom op zeg. Belagelijk. 1 dag leuk als bruidsmeisje ofzo. Uiteindelijk leuke sketchers met lichtjes gekocht en veel bloemen voor 25 euro ik de uitverkoop :)

Deel Deze Pagina