Oké ik walg er van, en schaam mij zo voor mijn voeten. Ik heb echt een voeten fobie en vind het zo goor.. maar ik heb vroeger als kind last gehad van wratten en sinds een tijd is dit mijn linker voet.. het doet soms ook pijn als ik veel gelopen heb. Wat is dit en wat moet ik hiermee? Vind het zo vies en schaam mij ervoor
Ik moet stiekem zo lachen om je topic want ik heb ook echt een soort voeten fobie. Doet het ook pijn als je er op drukt? Mijn handen zaten vroeger helemaal onder de wratten ( ongeveer 40) en dat deed echt zeer als ik moest schrijven enzo. Ik denk dat het inderdaad wratjes zijn, zeker weten doe ik het niet want bij mij zaten er allemaal zwarte puntjes op en dat zie ik niet goed op de foto.
Ik denk dat het wratjes zijn. Mijn man had vorig jaar een kuur voor schimmel, maar dat zag er niet zo uit.
Het lijkt op flink wat eelt met ook likdoorns. Die kunnen flink pijn doen. Ik zou op korte termijn ff naar een pedicure gaan.
Ik zie eelt en meerdere wratten. Ik zou direct een afspraak bij de pedicure maken, die kan hier wel wat mee
Ik zou ook naar een goede pedicure gaan. Heb je verder ook last van je voeten? Ik vind dat je best wat eelt hebt. Dat wijst op veel druk. Misschien zou een paar goede inlegzolen ook helpen.
Naar de pedicure. Die kan wel zien of het likdoorns of wratten zijn. In het geval van wratten is het sowieso handig als ze de eeltlaag er af haalt voor je ze gaat behandelen.
Thanks voor de adviezen, ik ga m’n drempel maar eens over binnenkort en een afspraak maken bij de pedicure!
Ik was pedicure en ik vond voeten waar ik werk aan had juist leuk, daar had je extra resultaat van. En ik zag vanalles hoor, jouw voeten behoren echt niet tot de rampenstampers die ik soms voorbij zag komen, dus gewoon gaan hoor .
Ik heb dit soort wratjes in de pubertijd gehad. Wraten kun je behandelen als het pijn doet, maar je moet er een soort resistentie voor krijgen.Want ze blijven terug komen, het is een virus die de wraten veroorzaakt. Een pedicure maar ook de huisarts kan je er vanalles over vertellen en mee helpen!