Fijne psycholoog regio t gooi gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door 3rdwish, 14 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3rdwish

3rdwish Actief lid

31 jul 2020
    274
    124
    43
    Vrouw
    Wie kent een fijne psycholoog in het gooi?
    Momenteel zit ik in een traject wat helaas stoef verloopt.
    Ooit ben ik gaan zoeken op systeemtherapeut omdat het gezinsleven en grote rol speelt in wat er momenteel speelt.
    Ik ben terecht gekomen bij iemand die systeemtherapie, EMDR, congnitieve therapie , gezinstherapie/ relatietherapie en eventueel ook hypnose allemaal aanbiedt. Op zich fijn. De klik is er ook maar toch verloopt het stroef. Ik mis oprechte betrokkenheid ( voelt als ik verdien een uur en verder suc6) en bereikbaarheid en bij afzeggen vanaf de kant vd therapeut ook proactiviteit voor een vervangende afspraak.

Wie kent een fijne therapeut regio t gooi die breed onderlegd ( NLP / EFT / conginitief/ EMDR etc) is en niet na 1 uur de deur dicht knalt en onbereikbaar is. Iemand die professioneel betrokken is.
    Zoekende naar iemand die ook relatietherapie aan biedt en mocht er eens wat zijn na een sessie, het geen probleem vind om nog even te antwoorden op vragen.
    Reacties welkom in pb als hier geen namen genoemd mogen worden
    Mijn dank is groot.

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ik denk dat het heel moeilijk zal worden om iemand te vinden die jij zoekt met deze wensen. Het is nu eenmaal heel erg druk in de GGZ en de psychologen hebben heel drukke spreekuren waardoor er denk ik weinig tijd is om ook tussendoor nog vragen te stellen. Buiten dat zijn de wachtlijsten enorm en als je ergens anders naartoe wil dan zul je een nieuwe verwijzing moeten hebben en weer ergens op een wachtlijst terecht komen.

Geen tips dus wat dat betreft maar hoop dat je iemand kunt vinden waarbij het goed voelt.

3. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Weet niet of je bereid bent om naar Weesp te gaan? Daar ken ik wel een hele fijne therapeut namelijk.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    Let op! Check altijd of ze een big registratie hebben (dus gz- psycholoog, psychotherapeut en/of klinisch psycholoog zijn) en als je emdr krijgt of de therapeut bij de VEN aangesloten is… anders absoluut NIET doen!

Deel Deze Pagina