als ik een dagje wegga.. dan vergeet ik altijd wel iets... wat moet ik Absoluut niet vergeten bij een dag zwemmen? (zwempakje, handdoekken, eten, drinken en die dingen heb ik wel.. maar gewoon dingen waar je niet 1.2.3 aan denkt?)
Als je echt een hele dag gaat zwemmen zou ik ook een handdoek of iets van een omslag ding meenemen voor je dochter als ze langs de kant wat zit te eten. Als je daarvoor je andere handdoek gebruikt is die straks erg nat om zich af te drogen. Ook neem ik altijd een zwemluier mee en een reserve voor het geval dat meneertje de boel een keer onder poept. Maar jouw kindje is iets ouder daar heb ik nog geen ervaring mee, misschien iets om mee te spelen? Zoals een gietertje ofzo?
Je goede humeur hihi. Een haarborstel om je haar na de hand mee te kammen. Klein geld voor klusje( was al genoemt) Volgens mij heb je verder alles wel misschien plijsters? Of iets?
Waterspeelgoed als je dat hebt (emmertje, gietertje), een zwemluier (en een extra voor het geval dat ze na 10 minuten er in poept ), een beetje babyolie ofzo (voor na het afdrogen). EHBO dingen hebben ze eigenlijk altijd in het zwembad wel, maar papieren zakdoekjes zijn natuurlijk ook altijd handig voor acuute bloedneuzen en tand-door-de-lip-en
Billendoekjes haha. Gisteren lekker gezwommen en de babydoekjes vergeten, was niet handig! En een lekkere handdoek of een badjasje om lekker warm te blijven tussen het zwemmen door.
Ik ben een keer een schone luier vergeten en een keer de billendoekjes en volgens mij ook een keer de zwemluier.
bedankt voor jullie reacties.. aan sommige dingen had ik idd niet gedacht .. zwemluiers haha kleingeld, haarborstel en iets voor haar voetjes... ik heb alleen slofjes.. maar dat zal wel niet echt handig zijn voor in een zwembad he. haha
Hier mag je geen foto's maken binnen. Inderdaad een schone luier. Een petje voor als de haartjes nog wat nat zijn na het zwemmen dan is nog best koud buiten. Een badcape nemen we altijd mee voor an het zwemmen maar dat is ook pas een ukkie. In ieder geval veel plezier.
Ik neem mee, voor mijn dochter: handdoek voor op het aankleedkussen daar badcape zwembroekje hydrofiele doek hydrofiele washand kleertjes (ik ga altijd om 7.45 van huis en ze gaat dus in pyjama ernaartoe) luiers billendoekjes drinken en koekje voor na het zwemmen bodylotion/billencreme/douchespul/shampoo borstel en haargel mutsje voor na die tijd voor mezelf handdoek bikini (heb ik al aan...dus ondergoed) shampoo Lijkt veel maar past in de grote luiertas van het kruidvat...dus valt best mee.
haha dat is ook gelijk mijn handicap hoor...maar ik vergeet dus echt nooit iets. echt niet!!! Ik zwem ook iedere week en we gaan om 7.45 van huis en liggen om 8.20 in het zwembad. Het is 20 minuten rijden naar het zwembad. Je weet dan wel precies wat je nodig hebt.