kwaliteit van sperma

Discussion in 'Zwanger worden' started by egeltje, Sep 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. egeltje

egeltje Actief lid

Sep 14, 2006
    200
    0
    0
    Hallo,

Mijn vriend blowt regelmatig, kan dat het sperma in de negatieve zin beiinvloeden?
    Ik probeer al meer als een jaar zwanger te raken, misschien dat het aan het blowen ligt dat het niet lukt??

Groetjess

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nee hoor meid, dat is nou niet echt iets dat je kunt zeggen dat dat de reden is dat je "nog"niet zwanger bent....

er kunnen tal van factoren zijn waarom je nog niet zwanger bent...roken-teveel koffie-te veel vet-stress-alchohol-cola-teveel light producten- weet ik veel wat nog meer....

tis nog altijd zo dat ben je binnen 6 mnd zwanger dan ben je ontzettend vruchtbaar en zijn het meer uitzonderingen dan regel...

normaal is toch zwanger binnen het jaar anderhalf jaar en soms 2 jaar...pas daarna zou je je echt zorgen moeten maken, maar ben je al een jaar bezig en wil je weten of er bepaalde dingen zijn zou ik zeggen, zorg dat je iets op papier hebt, waaruit blijkt dat je in ieder geval wel een eisprong hebt (of niet) dat scheelt alweer want meestal zegt een ha dat je eerst moet gaan tempen om inzicht te krijgen in je cyclus en of je wel ofgeen eisprong hebt...

en hij zal daarna waarschijnlijk wat vruchtbaarheidsonderzoeken gaan doen zowel bij jou als bij je partner..

succes in ieder geval...

3. egeltje

egeltje Actief lid

Sep 14, 2006
    200
    0
    0
    Oke gelukkig een zorg minder!!

Groetjess

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Blowen beïnvloed weldegelijk de kwaliteit van het sperma. Zie ook hier. Bovendien lijkt het me wijs er mee te stoppen voor jij zwanger bent en in zijn "blow-lucht" zit, maar dat is mijn mening.

Share This Page