Hallo allemaal, De titel zegt het al. Ik ben benieuwd hoelang jij in die verrekte mmm hebt gezeten voor je eindelijk een goede zwangerschap had en nu dus een kindje of zelfs kindjes? Je mag ook een reactie plaatsen maar geef sowieso ook even in de pool aan hoeveel jaar jij in de mmm hebt gezeten. Ik zit nu zelf 3 jaar in de mmm waarvan 2 met vruchtbaarheids behandelingen. 1 ste jaar was vooral onderzoeken en geen behandelingen. Helaas tot op hede geen goede zwangerschap, wel 3 vroege miskramen. Lief ecl
Ik heb voor 2 jaar gekozen. In dec 07 begonnen en in april 10 positief getest. En in nov 10 bevallen van een prachtige tweeling Ik heb in al die tijd geen zwangerschap gehad. Mijn eerste zwangerschap ging gelukkig direct goed.
Lima wat goed! Fijn dat het met de eerste zwangerschap meteen goed was en zelfs van een tweeling, geweldig meis. Ben wel een beetje jaloers op je hoor! liefs ecl
Hier minder dan een jaar. Onmiddellijk met icsi moeten starten en van de eerste poging raak. Kan het vaak nog steeds niet geloven dat wij zoveel geluk gehad hebben... . Ik hoop dat jij heel vlug ook goed nieuws kan komen brengen want jij hebt al wel heel veel op je bordje gekregen . Het is allemaal toch zo oneerlijk vaak!
Voor een eerste kindje hebben we vijf jaar in de mm gezeten. Voor een tweede kindje zijn we een jaar bezig geweest, maar helaas hebben we de behandelingen moeten stoppen om medische redenen. Over 1,5 jaar mogen we weer verder met zwanger worden.
bereke wat goed joh dat het in 1 keer raak was met behandelingen, dank je meis ik hoop het ook! Jippie, poeh meis 5 jaar. En nu mag je, na die miskraam met 11 wken?, niet verder. Dus het wordt 1,5 jaar wachten, gatsie dat is echt heel erg balen. Dikke knuf liefs ecl
Wij zijn 2,5 jaar bezig geweest. In juni 2007 gestopt met de pil, in oktober 2009 een positieve test en in juli 2010 bevallen van een ontzettend mooie dochter.
Wij hebben toendertijd november 2006 onze 1e afspraak gehad in het ziekenhuis en juli 2008 via IUI zwanger geraakt. Maart 2009 onze zoon geboren In 2007 nog wel 2 keer zwanger geraakt maar beide vroege miskramen met 6,5wkn
Hier in de zomer van 2008 begonnen met onderzoeken en in januari 2010 bij de 3e poging zwanger, in september ouders geworden van echt de allerleukste en liefste kleine Pork die er is. Ik hoop voor jullie op hetzelfde geluk, ben nog elke dag dankbaar dat het is gelukt
Hier in aug 2008 gestart met onderzoeken in mmm en in feb 2009 gestart met 1e icsi behandeling. Meteen raak en in nov 2009 bevallen van een dochter. Nu 1 mislukte cryo achter de rug voor een brusje en nu direct voor een nieuwe icsi.