welke speen

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by Ivka76, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivka76

Ivka76 Actief lid

Mar 10, 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Mijn dochter van 12 weken krijgt 5 flesjes hypo-allergeen van 165 cc en 1 schepje Nutriton per dag. Ik gebruik de Avent flessen met een speen met 2 gaatjes. Sinds een aantal dagen doet ze steeds langer over de fles, soms wel 35-40 minuten, terwijl ze eerst ongeveer 20 minuten erover deed. Ik heb de speentjes al vervangen voor nieuwe, maar geen verbetering. Uiteindelijk heb ik geprobeerd met een speen met drie gaatjes, maar dan verslikt ze zich de hele tijd, gaat veel te snel dus.

Ik weet niet zo goed wat ik hieraan kan doen. Met de speen met 2 gaatjes lijkt ze het bijna niet uit de fles te krijgen en met de speen met 3 gaatjes gaat het veel te snel voor haar. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplosen, zodat de voedingen niet zo'n gevecht zijn.

Groetjes,
    Ivka

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    misschien rechterop voeden, of lopend? probeer maar wat uit, ik heb hier even geen pasklaar antwoord voor. vraag het anders even op het consultatiebureau?

groetjes Heidi Margit

Share This Page