3,5 maand en al om draaien.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gaby83, Aug 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hey hey

Vanmorgen vond ik mijn zoontje op z'n buik in bed, dit terwijl we hem toch echt op z'n rug hadden gelegd. Hij is zelf dus van rug naar buik gerolt, hij rolde al met 2,5 maand van buik naar rug. Maar ik vind dit wel heel erg vroeg! Hij ligt overdag in een zijligkussen i.v.m afgeplat hoofdje, maar is het nu nog verstandig om hem hier in te leggen?

Waren ze bij jullie ook ze vroeg met omrollen? Of is dit eigelijk wel normaal met deze leeftijd?

Groetjes

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Volgens mij mogen ze als ze kunnen draaien niet meer in een zijligkussen.

3. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Hi!
    Het is volgens mij wel erg vroeg, maar het komt wel vaker voor! Mark draait zich sinds een paar weken ook van buik naar rug, andersom heeft ie nog hulp bij nodig, maar lukt ook steeds beter.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Het is zeker niet heel erg vroeg. Volgens de "boekjes" beginnen baby's tussen 3 en 6 maanden. Prima dus.

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Oh dan valt het nog wel mee, vind het allemaal zo snel gaan! Eerst heb je zo'n klein lief poppetje in je armen en nu kunnen ze al van alles. En worden het echte persoontjes!8) Nog ff en hij gaat het huis al uit :D

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een zijligkussen mag niet meer inderdaad zodra ze zelf kunnen omrollen.

hier rolt ze nog niet van buik naar rug en ook niet van rug naar buik, en ze is volgende week 4 maand, als ik haar op haar buikje leg dan wordt ze na 2 a 5 minuten moe en begint ze te huilen en haar hoofdje te knikken (geen kracht meer), nou ja, ze is met meer dingen wel wat later.

7. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Mijn dochtertje draaide ook al heel snel van buik naar rug, en de afgelopen dagen draait ze ook opeens op haar buik. En ze ligt ook in een zijligkussen.
    Ik zat me al af te vragen of ze daar dan nog in mag liggen, maar als ik jullie reacties zie niet.
    Ze kruipt er de laatste dagen ook steeds uit, dan ligt ze opeens helemaal hoog in haar bedje en heeft ze het kussen weg getrapt.
    De fysio komt toch zo en dan zal ik het gelijk ff vragen.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn rolde met 14 weken van rug naar buik en 3 dagen later ook weer terug. nu is hij een half jaar en hij zit zelfstandig (zit dus en gaat zelf zitten. en sinds woensdag weet hij dus ook wat optrekken is (foto in album) ze zeiden op het cb rem hem maar een beetje. maar hij gaat steeds sneller moet het gaat zo snel allemaal geniet er maar van.

ze zijn zo groot

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier ook eentje die iets voor de 3 maand al op de buik lag in bed!!!
    Schrok me ene hoedje!

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Blusvrouw, en hoe zien ze dat op het cb voor zich dan? Dat 'afremmen' ?

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

weet ik niet vast binden ofzo?;) snapte het toen al niet en nu nog niet.

12. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Vind dat ook een beetje raar. Hoe kun je een kind nou afremmen. Elke baby doet alles op z'n eigen tempo, de ene is snel en de ander langzaam. Je remt een kind toch niet af als ze gaan praten....

Share This Page