kwaliteit wieg- en ledikantlakentjes na wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jasmina8, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmina8

Jasmina8 Lid

20 okt 2010
    57
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik wil witte lakentjes gaan kopen en daar iets kleins op borduren. Het is belangrijk dat de lakentjes na vaak wassen mooi blijven (vanwege dat borduren..). Weten jullie of er verschillen zijn in kwaliteit tussen lakentjes van bijvoorbeeld Hema, Prenatal, Jollein ed.?
    Ben benieuwd!

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb ze van hema, cottonbaby, kruidvat, een winkel tegenover de ikea in duiven(babyzaak, weet de naam niet) en jollein. jollein is best netjes gebleven maar die van cottonbaby & die van die winkel tegenover ikea zijn helemaal mooi. Ik heb op allemaal een werkje zitten en de werkjes van cottonbaby en die andere winkel zijn het mooist gebleven.

Werkjes heb ik overigens niet zelf gedaan, die zaten er al op hoor!

Edit: die van de kruidvat vond ik het minst mooi, hema is na strijken weer netjes maar bij de van de kruidvat blijft het werkje een beetje "homperig"

3. Jasmina8

Jasmina8 Lid

20 okt 2010
    57
    0
    0
    Handig dat jij er zoveel hebt uitgeprobeerd! Ik ga 'ns naar die van cottonbaby kijken. De werkjes hangt van 't garen af dat ik gebruik, maar omdat ik zelf ga borduren, vind ik 't wel belangrijk dat het lakentje zelf niet na een paar keer wassen 'op' is..
    Bedankt voor je tips!

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb hema lakentjes, zelf gekocht en ook wat gebruikte gekregen en ze zijn allemaal nog heel netjes. Ik heb ze ook al een aantal keer op 90 graden gewassen.

Deel Deze Pagina