Hallo dames, Wie heeft er ervaring met zwangerschapskleding van de Prenatal? Is de kwaliteit een beetje goed of niet? En hoe zit het met bijvoorbeeld winterjassen? Ik heb inmiddels al eens dingen van bijv. mamalicious, noppies, love2wait en queenmum gekocht. Dat was allemaal prima, mijn ervaring is dat met name spullen van Noppies en Queenmum heel goed blijven en dat je ook na de zwangerschap kunt doordragen. Queenmum is trouwens wel superduur in verhouding, dat vind ik het eigenlijk niet waard. Ik heb bij de vorige zwangerschap een winterjas van Mamalicious gekocht die op zich lekker warm was, maar wel snel sleet en na een tijdje liet ook de buitennaad bij de zijkant een stukje los. Die kan ik dus helaas niet nog een keer gebruiken. Heb nu een aantal leuke dingen bij de Prenatal gezien, maar twijfel een beetje of het goed is. Het zou wel leuk zijn als het de hele zwangerschap nog goed blijft...
Toen ik 12 weken zwanger was zwangerschapsbroeken gekocht bij de prenatal. Broeken zijn de gehele zwangerschap meegegaan en zien er na de zwangerschap nog prima uit. Voedingsbh's komen daar ook vandaan en zijn ook van goede kwaliteit. Ik ben er in iedergeval tevreden mee. Zwangerschaps t-shirts haalde ik voornamelijk bij de h&m. Jassen geen ervaring mee
Ik heb mijn jas bij de c&a gehaald vorige zwangerschap, was lekker warm en mooi, kostte 70€ ofzo. Die is nog in perfecte staat en misschien kan ik hem nog voor de laatste weken aan. T-shirts heb ik bij de h&m gehaald, maar die krimpen enorm, dus de meeste zijn alweer te klein. Truien ook bij h&m, die zijn nog goed. Prenatal geen ervaring, want ben niet van NL.
Ik heb meerdere kledingstukken van prenatal. Die heb ik gekocht tijdens de eerste zwangerschap en draag ik nu (3e zs) weer. Kwaliteit is dus dikke prima Ik heb de vorige keer een winterjas gekocht bij de New Yorker. Eentje waarbij je de middel kan aantrekken met touwtjes.
Ik heb meerdere kledingstukken van de Prénatal en gaan nu voor de tweede ronde mee. Zien er prima uit nog. Je hebt ook losse inzetstukken te koop voor je huidige jas, stuk goedkoper
Leggings en shirts blijven prima van prenatal - vroeg in de zwangerschap aangeschaft nu nog steeds mooi , de leggings kan je naar beneden omslaan dus kunnen ook na de bevalling nog gebruikt worden. Jeans jassen enzovoorts geen ervaring mee van prenatal.
Hier 1 broek van de prenatal en deze is inmiddels door Mn zusje en vriendin gebruikt en door mij voor de tweede keer en is nog steeds goed om het zo te zeggen!
Dankjewel voor alle reacties. Goed om te horen dat de meesten tevreden zijn! Inmiddels heb ik een shirt en een legging gehaald, ga ik vast een tijd plezier van hebben! De jas was het toch niet helemaal, nog even verder zoeken dus. Uiteindelijk vind ik bijna geen enkele zwangerschapswinterjas echt mooi, altijd als ik zo’n ding aandoe lijk ik net formaat walvis. En dan ben ik pas 15 weken zwanger.... Volgens mij hoort dat nou eenmaal bij die jassen, je moet er toch een buik in kwijt, dus ik moet er maar weer aan geloven .
Ik heb broeken gehaald met 15 weken zwangerschap en 1 daarvan scheurde na 10 weken. Dus omgeruild voor een nieuwe en ook die heeft nu een gat. Echt fantastisch dus.. Not. Ook met babykleding meerdere keren miskopen gedaan. Ik kom er niet nog eens.
Ik had een zwangerschapsjas van Bonprix. Die was echt mooi. Ook nog doorverkocht op marktplaats en die persoon was er ook superblij mee.
Heb goede ervaring met Prenatal! Heb ook een jurkje van QueenMum, inderdaad: superduur! Maar deze kan ik ook gebruiken tijdens het voeden. Anders had ik 'm niet gekocht Verder vind ik de spijkerbroeken echt heel fijn zitten. Heb er ook van de H&M, maar die zakken snel af. Loop dan de hele tijd te hijsen Jurkjes, shirtjes en truien vind ik dan wel weer prima zitten (koop ze vooral in de sale ).