Bugaboo Donkey

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CrazyMom, 4 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Aloha,

Even jullie hulp nodig.. we willem graag een bugaboo donkey aan gaan schaffen omdat we straks 3 kids hebben waarvan 1 een baby en 1 een dreumes die aaaaltijd wegrent.

Nu hebben we een mooie gevonden, ze vragen er uiteindelijk €1150 voor
    (hebben al onderhandeld). De wagen ziet er nog erg mooi uit en alleen wat gebruikerssporen. Dit is wat er allemaal bij zit;

2 winterslaapzakken
    Mee rijplankje
    Maxicosi drager voor 2
    Zonnekappen
    Zwart frame
    Grote boodschappen mand
    Kleine boodschappen mandje voor aan de zijkant
    2 regenhoezen voor wiegjes en byggyzitjes
    2 wiegjes
    2 buggyzitjes

Ik heb het een beetje berekend op de bugaboo site en nieuw betaal je hier €2500+ voor. We zouden alleen nog een andere maxicosi adapter moeten aanschaffen. Is deze prijs (€1150) reëel? En denken jullie dat we de wagen, in de toekomst, voor +/- €1000 weer kunnen verkopen?

En als ik dan toch aan het vragen ben? Wat denken jullie dat we kunnen krijgen via mp voor een bugaboo2 (incl grijze voetenzak, wieg, buggyzit, de nieuwere grijze en lichtroze bekleding, regen/muggen hoes, nieuwe remkabel) met een kleine beschadiging aan de draagbeugel en wat gebruikerssporen op het frame?

2. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja ik denk dat de prijs reeel is. Wij hebben een nieuwe aangeschaft en je berekening klopt. Afhankelijk hoe erg gebruikerssporen zijn..qua waarde aan onderdelen zou het wel kloppen.
    Ze blijven vrij hoog in waarde. Hoe oud is de wagen ? Dat is wel belangrijk (staat op frame) bij evt verkoop weer.

3. CrazyMom

Begin 2017

4. CrazyMom

En hij is zo mooi.. en ik wil al zo lang zo'n wagen.. kwijl kwijl :roflmao:

5. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    Ik heb er zelf minder voor betaald in erg goede staat en zelfde accessoires. Ik vond dat zelf een vrij laag bedrag, dus Ik denk dat het een reële prijs is. En absoluut waard! En verkopen levert je bijna hetzelfde op als waarvoor je m gekocht hebt. Dus tis nu een investering, maar uiteindelijk heeft t je waars max 100,- gekost. Ik zou t doen!

CrazyMom vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik vind het een reëele prijs hoor.

CrazyMom vindt dit leuk.
  7. CrazyMom

Thanks voor jullie reacties! Ik denk dat we t gewoon gaan doen. Even mn man overhalen :D

8. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ja, prima prijs! Wij hebben zelf €900,- betaald, maar onze wagen is 2 jaar ouder. :thumup:

CrazyMom vindt dit leuk.
  9. CrazyMom

We gaan 'm kopen, vanavond ophalen, voor €1150. Ben er zo blij mee! Hopelijk is die in het echt ook zo mooi!

Onze oude wagen staat inmiddels op mp, voor €250 en €50 voor extra bekleding set en €30 voor voetenzak. Ben benieuwd :)

AnnevandePol vindt dit leuk.
  10. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Toevallig vorige week via MP een Bugaboo Donkey gekocht. Vind de prijs best nog wel duur! Wij hebben 750 betaald en bijna dezelfde assecoires erbij. Ik zie ze vooral rond de 800/900 euro te koop staan...

Het zijn wel prachtige wagens en ik denk wel dat als je hem weer verkoopt je er wel weer voor een leuke prijs kan verkopen:)

CrazyMom vindt dit leuk.
  11. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oh ik zie nu pas dat jullie wagen van 2017 is. Dan is de prijs denk ik wel wat beter haha. Onze wagen is 1,5 jaar ouder.

CrazyMom vindt dit leuk.
  12. CrazyMom

Ja ik vind t ook veel geld hor! Maar dat 'ie uit 2017 komt was wel doorslaggevend, scheelt straks ook weer met doorverkopen! En we kregen een aardig bedrag terug van g/w/l dus dat maakt de klap wat minder hard :roflmao:

13. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Haha, groot gelijk! Hopelijk heb je er veel plezier van!

CrazyMom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina