Kwaliteits terugroepactie bugaboo cameleon en donkey

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Manuk, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    Hier ook een nieuwe beugel ontvangen. Sneller dan beloofd!

2. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Misschien een hele domme vraag, maar waar vind ik het serienummer van de wagen .. ik zie nergens op het frame zo'n lang nummer staan..?

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    en wie weet het volgende, ik heb de donkey na aanschaf al geregistreerd, omdat ik dan 1 jaar langer garantie kreeg. Krijg ik dan nu automatisch de vernieuwde uitval beugels? omdat ik immers al alles geregistreeerd heb? of moet ik dan opnieuw contact opnemen om dingen door te geven?

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hoi, ik zou even bellen. Want idd ze sturen wat ik begreep toen ik belde wel mails uit.

5. 23fruit

23fruit Niet meer actief

Ik moet mijn serienummer ook even checken voor de cameleon. Maar wie weet of de nieuwe beugel voor de cameleon 2 hetzelfde ontwerp heeft als op de cameleon 3, dus die je kunt draaien als je 1 kant los klikt. Of is het gewoon hetzelfde systeem als wat erop zat?

6. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier intussen ook de beugel ontvangen. Hij gaat er wel makkelijker op en af. Hij was er iig sneller als beloofd!

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Gewoon hetzelfde systeem dat er al op zat, alleen lijkt hij er hier wat makkelijker op en af te klikken, hij is wat minder 'stug'.

Deel Deze Pagina