Ik koop alleen fair trade merken en ben blij dat het mooi blijft. People tree en armedangels heb ik het liefst.. maar bv alchemist, greenbomb en ragwear zijn ook fijn.
https://www.whensarasmiles.nl/ Je kan eens op deze site kijken. Deze vrouw heeft een enorme passie voor duurzame kleding. Ze onderzoekt vanalles en kijkt verder dan alleen armed angels etc.
Ik ben zelf fan van dit merk. Mooie kwaliteit. Ik vind het alleen altijd wel heel duur. Ik koop meestal tijdens de 10 funky days. Vandaag toevallig dag 10, de laatste weer 4funkyflavours | Over ons
Ik vind Betty barclay ook erg mooi blijven. Meeste is wel met printjes (houd ik wel van), maar er zitten ook wel effen stukken tussen. Ook inderdaad claudia strater, geisha, taifun, etc. Ik heb van esprit ook wel kleding die mooi blijft, maar ook dingen die snel minder worden, is wat meer een gok. Spijkerbroeken heb ik meestal van ltb, pepe jeans en g-star.
Ik weet niet perse of het ook een groen en heel duurzaam merk is in productie maar mijn kleding van de sissy boy gaat jaren mee. Zo draag ik al 4 jaar lang van pak en beet begin oktober tot half april dag in dag uit mijn winterjas van hun. Onverwoestbaar is dat ding. Ook mijn overige kleding van hun gaat lang mee! Maar wat je zegt zo veel goedkopere merken zijn echt een drama tegenwoordig, voor mn zwangerschap ben ik nu iets minder kieskeurig in positiekleding, maar ik kijk reikhalzend uit naar het moment dat ik mijn gewone kleren weer aan kan. En idd gaten en onafgewerkte naden en boorden. Echt de griebels gaan over mijn grabbels.
Ik wil nog Sandwich aan het rijtje toevoegen. Jammer dat de winkel hier niet meer in de buurt zit, maar mooie stoffen
Fijn om te horen dat Sissy boy jullie bevalt, ik vind die stijl namelijk ook wel mooi. Maar tot nutoe niets durven kopen omdat ze niet alleen kleding verkopen ik ga er eens langs. Yaya zag ik ook langskomen, heb ik 2 heerlijke broeken van! Helaas zit in eentje een bloedvlek die er niet meer uitgaat, en ze hebben geen vaste lijn in die broeken helaas