Vandaag ben ik met klachten naar de dokter geweest. Tussentijdse bloedingen, vochtverlies, buikpijn, al twee maanden bijna niet ongesteld. Waren volgens haar wel vreemde klachten en vond het slim om een uitstrijkje te maken. Ik had op dat moment wat bruinverlies en begon door aanraking ook te bloeden. Afspraak staat gepland voor de echo, voor mijn eierstokken.. Wist niet dat dit erfelijk kon zijn. Mijn moeder heeft heeft het ook gehad. Laten we hopen dat alles goed is! Volgende week de uitslag.. Ben best wel zenuwachtig. Wie heeft dit ook gehad?
Dat is inderdaad spannend. Wel goed dat je niet langer gewacht hebt. Ik hoop op een goede afloop. Ik duim voor je! Succes met afwachten
Dat is best heftig ja! Het is niet meer dan logisch dat je erg zenuwachtig bent.. Ik hoop dat alles goed is! Succes & Sterkte.
Super lief en fijn al jullie berichtjes. Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik vind het wachten wel echt k*t maar goed, er zit niks anders op. Ik hoop zo op een goede uitslag en een goede verklaring voor deze wazige klachten. Ben ook een beetje op zoek naar ervaringen. Wie heeft dit ook gehad? Soortgelijke klachten?
Sterkte met wachten op dit moment! Ik heb wel tussentijdse bloedingen gehad maar uiteindelijk leek het een simpele hormoonstoring te zijn en zijn de bloedingen na 5 maanden weg. Ik had geen buikpijn. De huisarts heeft bij mij alleen inwendig onderzoek gedaan en vond toen niks opvallends dus ben verder niet op onderzoek uit gegaan. Ik snap dat je je zorgen maakt met je achtergrond. Ik hoop dat het iets onschuldigs is zoals het bij mij lijkt te zijn en dat je in de wachttijd rust kan vinden.
ik heb het ook gehad. dezelfde klachten een jaar geleden. naar de huisarts en een uitsrijke en echo. echo was goed. uitstrijkje pap 2b. na half weer opnieuw pap 2b. nu een jaar wachten en weer opnieuw. in augustus weer. wachten duurt lang. vind het ook vreselijk.
Femke86: wat fijn dat het gelukkig iets onschuldigs was! Ik hoop ook dat dit voor mij zo is. Boxertjes: Laten ze je daar gewoon mee rond lopen een jaar lang? Dat lijkt me ook geen fijne gedachten.. Hopelijk word het niet erger! Kan het ook weer weg trekken dan?