Hoe eten jullie magere kwark? Ik heb moeite om voldoende eiwitten binnen te krijgen en nu zitten er veel eiwitten in kwark. Vind dat zo niet lekker en ben dus benieuwd hoe anderen dat eten...
Lekker met fruit. Maar eiwitten zitten ook in noten bijvoorbeeld. Als je kwark niet lekker vindt kun je misschien beter een andere bron van eiwitten nemen die je wel lekker vindt.
noten eet ik ook al regelmatig maar mag niet vaker dan 3 keer per week... Kan niet veel eten doordat ik een gastric bypass heb gehad in maart en kwark zelf is al machtig. Met fruit (bv aardbeien) vind ik wel lekker maar dan kan ik onvoldoende op...
Misschien kun je er een beetje zoetstof op strooien. (Niet dat dat nou zo gezond is...) Trouwens, wat ontzettend knap dat je zoveel afgevallen bent. Dan lukken die laatste kilo's je ook nog wel. Succes nog.
Je kan je eiwitten op vele andere manieren nog binnen krijgen, ook met kleine stukjes kaas worst een glas melk en je broodbeleg haal je ook al vrij veel uit. Blijft lastig om daar een goed patroon in te krijgen merk k 1.5 jaar na de operatie ook nog steeds. Succes in ieder geval!
Mijn vriend eet het veel met muesli/cruesli en een lepel jam. Zelf vind ik het ook nog wel lekker met een scheutje limonadesiroop erdoor.
In plaats van kwark Griekse yoghurt eten? Doe ik zelf ook (wel de 0% vet variant) Ik hou ook niet van kwark maar Griekse yoghurt is echt lekker
Ik vind magere kwark ook niet zo idd, zo zuur. Misschien een kwark zoeken die niet zo zuur is? Of biogarde nemen, dat is veel zachter.
Ik eet het op dit moment met cornflakes, een peer en banaan. Een heerlijk vullend ontbijt. Heb overigens magere franse kwark en vind deze heerlijk!
Als het om de eiwitten gaat kun je beter volle kwark nemen. Lijkt tegenstrijdig, maar doordat het vol is, vult het meer, heb je minder nodig, en krijg je ook meer eiwitten binnen. Volle kwark is ook een stuk zachter qua smaak
bedankt voor de tips! Ik ga vooral de walnoten en honing eens uitproberen! klinkt lekker! ook de griekse yoghurt 0% ga ik eens proberen!
Wij volgen sinds kort de caveman methode qua eten en sindsdien eten wi de kwark met zonnebloempitjes, rode bessen en blauwe bosbessen. Vaak doen we er dan ook nog gojibessen en chiazaadjes bij. Groetjes joyce
mijn vriend eet t soms met vanillevla, maar weet niet of dat voor jou nou een optie is, zitten ook veel 'loze' calorieen in natuurlijk.
heb vandaag griekse yoghurt en franse magere kwark gehaald. daar zaten de meeste eiwitten in... vanavond maar eens proberen met honing en walnoten (ook weer extra eiwitten...)