Dames help, Er is net een bord omgevallen met eten. Nu zit er een enorme vetvlek op mijn mooie witte vloerkleed. Hoe kan ik dit het beste schoonmaken. Ik zou het zo zonde vinden als er zo`n ranzige bruine vlek op mijn kleed ligt.
hoe groot is dat kleed? kun je m in de wasmachine doen? dan zou ik dasty aanraden op de vlek sprayen en dan in het wasmachine..
Gewoon een stukje van je kleed afknippen of het eruit knippen en dan meerde keren dezelfde vorm uit het kleed knippen, zodat het lijkt of het hoort . Haha nee hoor, dit is wat Oma weet raad zegt: Vetvlekken kan je uit kleding halen door er een stuk grauw papier (fruitzak van de groenten- boer) met de ruwe kant naar beneden op te leggen en er dan met een zo warm mogelijk strijkijzer overheen te gaan. Herhalen tot het papier geen vet meer opneemt. of deze: Met vochtige doekjes voor babies kun je vele soorten vlekken, zoals chocolade en vet uit vele soorten stof halen. Werkt minder goed op oude vlekken. Succes ermee in ieder geval!!
Ik zweer bij X10, stinkt ontzettend, maar ik heb er zelfs een keer smeer mee uit mijn badkamermat gekregen. Te koop bij de drogist.
Hier werkt shout vlekkenoplosser heel erg goed! Is volgensmij eigenlijk voor de was (teminste dat staat er op, heb net ff gekeken) maar spuit het hier altijd op de vlekken, laat het dan ff een paar minuutjes intrekken, en boen het dan weg met een natte theedoek. En het spul is ook nog goedkoop (paar euries maar). Succes met de vlek ..
Nou dat witte kleed paste zo mooi bij het geheel haha. Nou weet ik dat ik hem echt niet schoon kan houden, vooral als de kleine er straks is. Maargoed doe toch mijn best om hem een beetje wit te houden.