Wie is dat ook? Heb net een hele familieverpakking Danio bosbessen naar binnen gelepelt.........heerlijk gewoon!
Hahaha, nou ik lust heel graag kwark, alle soorten en maten en merken. Maar kan niet zeggen dat ik verslaafd ben. Ach het is een gezonde verslaving toch.... Maakt niet uit. Eet smakelijk! Groetjes Miep
hihihihi...dank je wel....heb het helemaal op nders had ik je wel wat aangeboden En ja gelukkig is het wel gezond. Ik kan zo een hele bak in mijn eentje op. Ook zo'n grote van Mona van 750 ml, vooral die met banaan....
Haha 750 ml? Das wel een grote zeg! Ja banaan is zeker smullen geblazen! Ik heb vanavond net weer wat nieuwe soorten kwark gekocht..... zal ik je er eentje toegooien? Groetjes Miep
Yep als ik enorm baal grijp ik niet naar de chocolade of naar de fles. Maar naar de super size kwark hehehe. Yeah gooi maar ff deze kant op...wat voor smaken heb je?
Multivruchten, framboos of aardbei. (Als ik jou was zou ik geen aardbei kiezen, das maar een klein bekertje. Die andere twee zijn halve liters!) Groetjes Miep
zelf gemaakte kwarktaart mmmmmm heerlijk en die bodem erbij ooooooow ga ik denk ik maken straks, jullie brengen me op ideeen hahah
weet je waar ik verslaafd aan ben? Aan Mona citroen-kwartkaartpudding... Oww... daar kan ik er zo wel 2 of 3 achterelkaar van op... slecht he? maar dat is dan wel mijn lunch hoor (ik hou het netjes bij één)
Ik zat me gisteren af te vragen of je wel kwark mocht hebben. Maar het mag dus.... Dus dan ga ik ook kwark inslaan. Ik wil proberen om zo gezond mogelijk te eten tijdens de zwangerschap.
nu wil ik ook en hier geen kwarktaart omdat het TE slecht voor de lijn is ook nog ;( *snif* vind overigens vanillekwark het lekkerst