View attachment 317603 Mijn dochter is half turks (koerdisch) haar huid is wel ietsjes anders dan andere baby's. Verder wel (donker)blond blauwe ogen haha, ze leek toen ze paar weken was wel turks View attachment 317604
Hier precies hetzelfde Mnoc, mijn kindje is ook donkerblondachtig en blauwe ogen! soms zie je het wel een beetje aan zijn neus..
Ange84; jou kindje is vrij blank! terwijl je zelf vol Surinaams bent!! mijn dochter is ook half surinaams, mijn vriend is vol surinaams en ik gewoon nederlands.. dit is mijn dochter
Ik ben half Hongaars, mijn vriend een Fries en tot nu toe heeft ons zoontje iets van ons allebei weg. Hij heeft maar een héél klein beetje donshaar, maar daar ben ik het meest benieuwd naar ik heb zelf rood, heel groot krullend haar en m'n vriend (lekker Fries) blond haar. Hoop stiekem dat hij ook krullend haar krijgt, vind ik schattig bij jongens
Wat een mooie kindjes!! Gemixte kindjes zijn de mooiste kindjes. Vind ik dan... @delta, ja klopt. Maar ik ben zelf ook niet heel erg donker. Ben ook gemixt he (javaanse moeder en van-alles-wat-vader). Mooie dochter! Lekker veel haar! Wat is je vriend precies (hindoestaans, creools, mix, javaans)?
Thnx! @ange wat al eerder is gezegd is je mooie meisje best blank. Ikzelf ben half su half nl maar echt donker voor een halfbloed meeste denken niet dat ik nl ben. Mijn moeder is blond blauwe ogen ik tegenovergestelde. Echt leuk om te zien.
Mijn meisje is een kwartje. Ik ben half grieks. Mijn man supernederlands. Onze dochter heeft een heel licht tintje, net als mijn vader. En bruin haar en wenkbrauwen en de blauwe ogen van mijn man.. schitterend kind is het
Ange84; ik snap het!!! mijn vriend is Hindoestaans en best donker.. Dus onze dochter toch ook wel, ze heeft idd wel wat haartjes, niet heel veel, maar begint steeds meer te groeien nu!!! mooi kindje heb je hoor! echt super lief. alle kindjes hier trouwens
Mijn man is Egyptisch en onze meiden zijn dus half Egyptisch, maar je ziet er niets van!! Blanke huid, blond haar en blauw/grijze ogen.....
Dank je wel meid. Jouw meid ook hoor!! Maar alle kindjes hier sowiezo. Ik vind halfbloedjes net zoals iemand al schreef idd ook vaak mooier.
Mijn kids zijn ook Surinaams Hindoestaans kan je ook echt wel zien zal je laten zien hoe ze kunnen worden oudste is al 12 en jongste is 3 ze hebben dat hollandse ronde van mij maar voor de rest tja zit er geen nl bij hihi. Ze zijn wel ligt van huid. Ben zelf ook benieuwd hoe mijn kleinkinderen er uit komen te zien of ze het blonden en blauwe ogen gen van hun oma mee gekregen hebben haha.
Ja idd, mijn dochter heeft ook zo'n huidskleur ongeveer, veranderd nog al eens! je ziet in ieder geval dat ze niet helemaal nederlands is, we zullen t zien! ik ken genoeg half surinaamse kindjes die of heel donker zijn of heel blank...
Ik zelf ken niet zo veel Surinaamse en dan speciaal Hindoestaanse halfbloed kinderen. De familie waar ik bij zit is van een generatie ouder en daar was het nog niet echt gewoon om buiten de cultuur te trouwen. We zijn de eerste in de famillie. Nu wel al normaler hoor na dat ik in de familie kwam. Heb je haar haar ook laten afscheren of was je man vriend er niet zo streng in van overtuiging.
Ah ik snap het!! Hier geen haar eraf laten scheren, hij is wel heel gelovig hoor, zijn fam helemaal. maar niet echt tijd voor gehad en beetje raar gelopen, ze is een tijdje terug wel gezegend, maar niks boeiends verder! haha. bij jullie wel zeker?
Oke! dus niet gezegend? maar dan heeft het niet veel nut toch? voor mij was t geen probleem geweest, tis ook zijn dochter, maar ach, tis zo gelopen!