Hallo allemaal, ik ben nieuw maar ik heb nu al een vraagje. Ik ben zwanger van een tweeling (jongen en meisje, 7m) en omdat ik een halfbloed ben --> mijn moeder is Afrikaans en mijn vader blank, ben ik heel erg benieuwd naar de huidskleur van mijn kindjes. Mijn man is zelf blank met zo'n gebruind tintje, donkerblond en heeft blauwe ogen. Zou er nog een tamelijk grote kans zijn dat mijn tweeling dat ook zou hebben? grtjes xx
Dat is niet zomaar gezegd. Ikzelf ben half Indisch en mijn jongste is superblond en blauwe ogen... Kans is natuurlijk wel groter dat je kindjes getint worden, nog eventje wachten en dan weet je het 😉. Geniet nog van je zwangerschap.
Mijn vriendin is half Surinaams en best wel donker en heeft 2 kinderen waarvan haar zoontje heel blond is en haar dochtertje donkerblond. Haar dochtertje heeft een licht tintje maar haar zoontje eigenlijk niet. Al hebben ze wel hele donkere ogen en een breder neusje waardoor je wel kan zien dat ze niet helemaal Nederlands zijn maar nee het is niet echt opvallend dat ze gemixt zijn.
ik ben half surinaams/ned... ook een hollandse man en onze kids lijkt er een van sprekend op mij met een iets getintere huid dan haar zus...
Ik ben zelf half Indisch, ik heb donkerbruin haar, wat getrokken ogen en donkerbruine ogen en een redelijk platte neus. Ik ben best blank, maar toch wel een beetje een tintje. Mijn man is Hollands, onze oudste is echt blank. Die heeft blond haar en bruine ogen. Zijn ogen zijn wel iets schuin, niet helemaal zoals mijn man. Zijn neus is wel echt Indisch, breder en plat hihi Onze jongste heeft wel echt een tintje. Hij heeft donkerblond haar met enorm veel krullen en donkerbruine ogen die ook schuin staan. Je ziet aan hem wel dat hij Indisch bloed in zich heeft, hij heeft ook een breder en plat neusje Het kan echt alle kanten opgaan, er is geen pijl op te trekken. Echt afwachten. Mijn broertje heeft een vriendin, die is ook half Indisch, haar moeder is dan Nederlands, maar zijn vriendin heeft knalgroene ogen en pikzwart haar.
Mijn zoontje is een halfbloedje. Half NL half Surinaams. Maar ondanks dat mijn vriend erg donker is, is ons zoontje best blank. Wel getint hoor. Maar ook niet zo erg donker dat je direct zou zeggen dat zijn vader zo donker is. Hij heeft wel superdonkere ogen en donkerbruin steil haar.
Hier ook idd.. Niks van te zien behalve mijn bruin/groene ogen Ik ben zo gruwelijk wit dat ik in de zomer zowat licht geef
Zegt niets.. half antilliaansr dochter, haar vader is aardig gekleurd. Zij is blond, groene ogen en ziet er verder het hele jaar zongebruind uit...
Ik ook en bij mij zie je het alleen aan mijn huidskleur, ik ben een beetje geel. Bij mijn broertje kun je het heel goed zie ! Ze zeggen nog wel eens dat het een generatie overslaat, het wil dus niet zeggen of jij licht of donker bent. Mijn dochter werd geboren met een donkere huid, pikzwarte ogen en pikzwart haar!!! Nu zie je alleen in de zomer dat ze super snel bruin is met een gele gloed.
Ml is een mengelmoes, mij verdenken ze er van Spaans of iets te zijn (ben ik niet). Beiden donker haar donkere bruine ogen en we hebben een dochter. Lekkere blonde pijpenkrullen en grijs blauwe ogen, Zw kleurt lekker, maar heeft niet onze teint. We zijn alle 2 wel drager van blonde haren en blauwe/groene/grijze ogen. Onze moeders hebben dat. Maar het kind lijkt een alien naast pappa en mamma haha We hadden het nooit verwacht. Maar je ziet, het is 1 op de zoveel kans en heb je die ene dan heb je geluk. De kans is er wel als jouw vader (of moeder) blauwe ogen heeft en blond haar.
Ik ben half Moluks, behoorlijk getint en zwart haar. Mijn man heeft bruin haar, blauwe ogen en een huid die snel bruint. We hebben 5 kinderen. 4 hebben een huid die snel bruint en niet helemaal bleek wordt in de winter. 1 van de 5 heeft blauwe ogen. 3 van de 5 hebben bruin haar en 2 witblond. Onze 2 jongsten zijn echt blond, niemand begrijpt dat ze van mij zijn. Dit is onze jongste.
Leuk hoor, wij waren ook benieuwd. Mijn man is half indisch en ik blank. Onze dochter heeft een getinte huid, bruine ogen en donkerblond haar en onze zoon is blond, blauwe ogen en lichte huid. Wij grapten weleens, hoe zou een derde eruit zien???
Mijn man en ik zijn allebei Nederlands maar wel donker. En wij hebben een klein pindaatje gemaakt. Telt dat ook?
Ik ken een broer en zus half indo. Zus is al vrij blank en maar wel buitenlandse trekken. Broer is wat meer getint en ronde trekken. Beide een NL'se partner. De zus een blonde met hele blanke kids. De broer een vrouw met donker haar en tintje en ook behoorlijke donkere kids (haar zus is weer blond) Zo geinig dat het alle kanten op kan.