Mijn kinderen zijn het bewijs dat het alle kanten op kan. Man is half Turks Zwart haar, bijna zwarte ogen, licht tintje. Ik ben Nederlands, blond haar, blauwe ogen en bleke huid 1e kindje. Dochter geboren met zwart haar en tintje. Nu blond haar, blauwe ogen en super bleek Zoontje is geboren met zwart haar, tintje en blauwe pigmentvlek op stuit. Nu nog bijna zwarte ogen, pik zwart haar en ligt tintje Zal ff foto zoeken Dochter met geboorte
Papa half Surinaams en half nl telefoondraad krulletjes Mama nl Zoon licht en stijl haar in de zomer echt blond dochter pikzwart haar krullen en getint
Mijn man is javaans surinaams, Ik nl blond blauwe ogen. Onze dochter zit er precies tussen in. Licht getint bruin/goudkleurig haar en lichtbruine ogen! Zo grappig! Het kan echt alle kanten op!
Kun je niks van zeggen, 2 halfbloed kindjes hier 1 getint donker haar en gewoon echt latina uiterlijk, de ander blank met blond haar ,, nu zwanger van de 3de ben ook zo benieuwd hoe deze wordt
Hier ook een kwartbloedje opkomst. Alleen dan 3 kwart Surinaams en een kwart nl. Als ik heel eerlijk ben zijn de buitenstaanders veel nieuwsgieriger naar het uiterlijk (huidskleur etc.) van de kleine dan wij zelf.. Ik moet er dan wel bij zeggen dat het (denk ik) gekker is wat wij hebben dan dat jij zo nieuwsgierig bent. Misschien zou je een kijkje kunnen nemen op de instagram of Facebook pagina van mixed race babies. Daar worden, zoals de naam het al zegt, gemixte kindjes geplaatst en dan zie je ook met wat zeg maar. Je zou het denk ik dan kunnen vergelijken met caucasian en african american? ( er staat ook bij wie wie is dus wat de moeder is en wat de vader is) Hoe dan ook ben ik persoonlijk ervan overtuigd dat je eigen kindjes ( en ook die van mij) eruit komen zoals je het nooit had verwacht! Al snap ik wel dat het fantaseren over hoe de kindjes eruit komen te zien wel leuk is hoor. Laat het allemaal over je heen komen meid! Veel succes met je zwangerschap.
Mn partner is half indisch, getint, donker haar en donkere ogen. Ik heb donker haar en blauwe ogen. Zoontje is lichtgetint bruin haar en bruine ogen, bij hem zie je duidelijk dat hij indisch is. Bij mn zwager en schoonzus die hebben twee jongens een ervan is donker, getint en donker ogen echt indisch en zn nroertje heeft blond haar blauwe ogen en is echt wit. Ben benieuwd wat een volgende bij ons wordt
Dat valt niet te voorspellen.Mijn ex en ik zijn volbloed ik braziliaans hij kaapverdiaans.Daarbij zijn deze rassen meestal heel vroeger al gemixed ik ben bruin (mijn vader getint moeder donker) mijn ex is licht bruin.En mijndochter is licht getint in de winter is ze bijna blank en heeft een bos krullen alsof ze half blank half bruin is. Iedereen denkt dat ze half blank is wat ze niet is gewoon door al dat mixen vroeger al kan het alle kanten op. Deze baby ook een mix, vriend sproetjes getint bruin groene grijze ogen.Hij is ook een mix van van alles heel benieuwd hoe de baby eruit komt kan alle kanten op bruin wit zwart hihi maar het belangrijkste is het maakt een moeder niet uit je eigen kinderen zijn toch altijd het mooist
Ik ben een 3/8-bloedje, iets meer dan een kwartje dus. Een iets meer dan halfbloed Indische moeder en een kaaskop vader Heb donker haar en donkere ideeën, een licht getinte huid, maar toch ziet lang niet iedereen dat ik Indisch bloed heb. Mijn man heeft bijna zwart haar, maar lichte blauw/grijze ogen dus ben heel benieuwd hoe ons kleintje eruit ziet! Twee nichten van mij (met dezelfde ouders) hebben een partner met donkerblond haar. De ene heeft een echte blonde zoon gekregen, de ander ene met een duidelijk Indisch tintje. Grappig hoe het kan verschillen!
Mijn dl is kwart Suri ( ik ben half), maar zij is donkerder dan dat ik ben. Genen zijn rare dingen hahaha
Mijn neefje is kwart Antilliaans. .. nou ik heb nog nooit zo'n blonde Antilliaan gezien, haha. Ook heeft hij blauwe ogen. Mijn (toekomstige) kindjes worden half Vietnamees en half Nederlands (blond haar, blauwe ogen). Ik hoop op hele mooie half-bloedjes
Mijn dochter is half Antilliaans.. Rossige kroesharen en krijgt nu pas een heel licht tintje.. Zeker niet wat we verwacht hadden haha