ongie geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 4 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

lieve mensen gewoon vanmorgen ongie geworden helaas ik had al een vermoeden, voor de restwil ik niet te veel over kwijt het is niet anders.
    :cry: jennie72

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ahhh Jennie, neeeeee, sterkte meid... dikke knuff

3. Niet meer actief

hoi jenny72

oh nee toch.... ..... gvd!
    balen meid :cry: en dan druk ik mij heel zachtjes uit. :)

ik wens je heel veel sterkte toe

knuffel baby blues

4. Niet meer actief

dank jullie wel wat gewoon mijn vermoede is geweest dat is gewoon te laat ben geweest op dag 35 dus dat nu ongerelmatig ben of zo, ik wijger te geloven dat dit weer een miskraam is geweest.
    bedankt jennie72 :cry:

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jeetje meid wat rot en verdrietig voor je.
    Ik heb er weinig woorden voor.
    Hou je taai veel sterkte.

Knuf Mirre

6. K...... zeg! Heel veel sterkte dan maar weer en maar weer hopen, duimen etc. etc. voor de volgende ronde!

Jelske

7. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    oooh meissie wat erg voor je. Heel veel sterkte
    liefs Marijke

8. Niet meer actief

Hoi klote zooi sorry voor het taalgebruik. Wat is er toch mis met mijn lichaam? dit is de tweede keer al weer, begrijpen doe ik het niet meer.
    Wat is er toch mis met dit lichaam? waarom al die maaanden zo,n goeie cyclus en dan een cyclus van 35 dagen?
    Het is niet eerlijk. Maar we moeten verder. Het zij nu nog maar een paar druppels gelukkig. Op naar de volgende ronde dan maar weer.
    Wij houden moed. jennie72

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jennie,
    Maar je hebt toch vorige week een positieve zwangerschapstest gehad?

10. Niet meer actief

Hoi Mirre volgens mij wel ja daarom ik weet even niets meer, moet ik nu naar Huisartstenpost? wat moet ik nu beginnen?
    Wat is dit kut zeg, jennie72

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey jennie ik zou wel gaan hoor aangezien je zelf zegt het zijn nu nog maar een paar druppels, ik zou wel heengaan als ik jou was meid.

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    jennie als het nog maar paar druppels zijn moet je toch ook even wachten om er iets over te kunnen zeggen..er zijn zoveel vrouwen die nog wat bloed verliezen tijdens zwangerschap!
    En even over die zwangerschapstest heeft je man ook de twee streepjes gezien?

sterkte nina

13. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Een paar druppels bloed hoeven nog geen menstruatie te zijn hoor en zeker geen mk...

Sterkte en hoop dat het allemaal goed zit

x

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jennie, Wat kl*** voor je ! Waarom haal je niet even een test dan kan je wel zien of je vette strepen zijn of niet. Ik deed 4 dagen na positieve test weer een test en de streep was bijna weg ! En dezelfde nacht ongi in alle hevigheid !
    Dus meid zolang je niet erg vloeid is er nog hoop !
    Sterkte !

x linda

15. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Jennie, wat kloterig! Ik zou wel even langs de huisarts of gynaecoloog als je zeker wilt weten of je zwanger bent geweest of nog bent. Een klein beetje bloed kan in een beginnende zwangerschap voorkomen hoor!

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Jenny, heel veel sterkte...

17. Niet meer actief

Hoi bedankt dames ik denk aan een innestelingsfoutje.
    het is niet anders! we gaan gewoon maar door op naar de volgende ronde he.jennie72 :cry:

18. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heel veel sterkte! Bah wat erg zeg :cry:

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jennie jammer voor je, ik weet dat het makkelijker gezegd is maar je moet echt moed houden en niet negatief denken. Ik ben ook weer ongi geworden en ik begon ook weer te twijfellen maar dat is niet goed voor ons. Ik weet zeker dat we allebij snel goed nieuws krijgen. Sterkte Groetjes Jolie

20. Niet meer actief

hey jenny!
    Erg rot voor je allemaal. Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn cyclus is nog geen maand hetzelfde geweest. Toch zou ik nog ff afwachten of je ongi doorzet...

Deel Deze Pagina