he lieve meiden, Zoals jullie zien in mijn titel, hebben mijn vriend en ik dus een vraag of jullie misschien nog praktische kooptips hebben. Het zit zo we zijn bijna 15 weken zwanger en alles gaat tot nu toe prima, op 3 maart krijgen we de geslachtsbepalende echo dus we weten tijdens de beurs niet wat het word.. Tot nu toe hebben we alleen een kamertje gekocht en we hebben gemiddeld 60 rompertjes gekregen, maar pracktische dingen zoals flesjes en spenen enzo hebben we nog niet, en dat willen we gezellig samen op de beurs kopen,... maar nu komt het wat hebben we nog meer nodig wat daar leuk te koop is?..flessenwarmer ofzo? echt erg maar zou het zo allemaal niet weten. Dus aan jullie de vraag of jullie ons een beetje opweg kunnen helpen, zodat we gezellig met z'n 2e en een lijstje ernaar toe kunnen...hihi Echt alvast bedankt namens ons 2! Liefs, Pink
Ze hebben allerlei 'starterspakketten' die erg aanlokkelijk zijn. Met flesjes en spenen weet je niet of je kindje ze wil (zit je met een set van 6 flessen en hij/zij blieft die speen niet) Dus of dat echt handig is weet ik niet. Alle voeding/papjes ed die zijn al over datum tegen de tijd dat je kindje groot genoeg is. Dus dat zijn afraders. Ik vond het zelf heel interessant om nieuwe producten te zien. Zo vond ik de BEABE stand heel interessant (toen ik hem vorig jaar zag) en was onder de indruk van de babycook. Die heb ik ook aangeschaft. Ook de Deryan travelcot heb ik op de beurs voor het eerst gezien en aangeschaft. Echt stukken goedkoper (35 ipv 65) Verder hebben ze bij de Prenatal leuke dingetjes voor weinig (kleding/wrappers/wipstoeltje etc) Alleen wat minder keus in kleur. Maar als het je kleur is zit je goed. Verder is het een goeie plek voor inspiratie voor een geboorte kaartje, dus alle flyers aanpakken en in je tas doen. Ik vond de beurstas van NIJNTJE echt suf. Een pak brinta (idd over datum als de kleine er is) een proefpakje cruesli en wat folders. Kost je nog 3 euro ook... (op de jonge gezinnebeurs kreeg je echt leuke tijdschriften en hebbedingetjes) Laat je lekker overal informeren over alles. Over babyfoons en speelgoed. Je hoeft niet alles perse daar te kopen. Het is vooral goed om alles eens te bekijken. Lekker met een buggy over het buggyparcours! Veel plezier!
Ik heb de kruidvat luiers ingekocht voor 2,50 het pak. Ik heb Nuby flesjes ingekocht, normaal 11 euro nu 5 euro per stuk (tegen darmkrampjes). BFC had allemaal leuke kleertjes heel goedkoop maar daarvoor is het handig te weten wat je krijgt. Dat waren eigenlijk wel mijn aankopen.
Hoe slepen jullie die spullen allemaal mee, joh? Een babycook, pakken luiers, travelcot, dat zijn toch enorme ladingen bagage? Ik zie mezelf al bepakt en bezakt over die beurs sjouwen, haha.
Ik zou kijken voor een leuke draagzak/draagdoek... daar zijn nu leuke aanbiedingen mee zag ik gister. Wil je fles/of borstvoeding gaan geven? Als je BV gaat geven haddenze bij de stand van tommee tippee leuke aanbieding flesjes en borstkolf en ook bij avent... ga ook zeker info dan vragen bij stand van de borstvoedingvereniging.,... kan je veel van leren... flesvoeding kan ik weinig info over geven omdat ik zelf bv over geef
Ik ga morgen met een vriendin. Ik vraag me ook af hoe jullie al die spullen meezuilen. Had wel gehoord dat je ze ergens even kan 'dumpen'. Ben benieuwd wat me morgen te wachten staat en ik bereid me op het ergste voor (qua drukte). @ Pink, hebben jullie 3 maart al de geslachtsbepalende echo? Dat is over 1,5 week al... Ik ben ook 15 weken maar ik heb die pas 31 maart, dan ben ik 20 weken (en een paar dagen)
kun je daar pinnen of moet je contant geld meenemen? misschien stomme vraag, maar ben nog nooit naar een beurs geweest...
je kan er binnen maar ik zou geld meenemen, er staan rijeeeeeen voor de pinautomaat, wc's, bij eten en drinken etc..
hey meiden, Ik ben gister geweest. Goede tip de minimonkey. Een draagdoek met kliksysteem. Superhandig en maar 25 euro. Ik heb ook me kinderwagen daar gekocht. (Quinny) en flessen die darmkrampen voorkomen en bisfenol vrij zijn. Heel veel plezier.
@ Pink, hebben jullie 3 maart al de geslachtsbepalende echo? Dat is over 1,5 week al... Ik ben ook 15 weken maar ik heb die pas 31 maart, dan ben ik 20 weken (en een paar dagen) Ja wij hebben een pretecho gekozen (50euro ) bij jan de koning in ochten, die man kan bij 16 weken het geslacht al zien en nog nooit fout gehad, dus ben benieuwd, kon niet langer wachten hihi, en bij 20 weken vraag ik het gewoon weer, beetje controle zeg maar! xx
Ik heb hem gister ook getest met mijn kleine meid erin, maar ze vond het afschuwelijk! hihi! Maar het draagt wel lekker, alleen jammer van het huilende meisje erin! Ik heb niet echt goede tips, ik zag gewoon veel leuke hebbe-dingentjes!
beetje mosterd: Ik had een klein koffertje mee op wieltjes die je achter je aan trekt (handbagage) en een rugtas Dan hoef je niet te zeulen. ALs het vol is, dan is het tijd om te gaan, want meer kan ik echt niet mee krijgen in de trein.