Kwekkende Kippen met een Kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Unox, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik heb mijn kaartje even gemanipuleerd zodat ik een ei op de goeie dag krijg. Temp van zaterdag 23 (CD 38) heb ik zelf ingevuld zonder dat ik 'm gemeten heb. Dan geeft ie dus een kruis en kan ik mezelf eraan herinneren wanneer het precies was. Handig.

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zwaait naar lieve iedereenn:D

vandaag krijgen we al deel van onze nieuwe meubels! JEEEJ!!
    En de kast, stoelen, en dressoir komen pas in juni:(

er is fanatiek interesse in onze oude meubels hahaha, zo leuk die biedingen steeds:p

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja leuk is dat dan he!:D

Nou mijn temp 13 dpo : 37.1 :D jeejj!
    vind het nu echt heel spannend
    wil graag wel alvast testjes halen
    maar durf geen eens testje te doen eigenlijk!;)
    wil er ook zo lang mogelijk mee wachten hoor :)
    xx

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Trouwens waar is unox hahaha this zo stil hier :p

Zijn er meiden die naar TT assen gaan?
    Ik ben uitgenodigd als model daar te staan!:D
    lijkt me wel een keer grappig met die autos fotoshooten, en krijg er nog geld voor ook !;):p

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nou indd, stil zo zonder unoxje;)

Maar uhmz, ik moet er zelf niet aan denken dat er zoveel vieze geile mannetjes foto;'s van mij en de auto's zouden maken, maar als je dat leuk vind moet je dat zeker doen! Lijkt me een enorme ervaring!:D

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja t lijkt me wel een keer leuk om mee te maken idd
    nee ik ook niet hoor ben best onzeker dan denk ik...maar me vriend gaat ook mee dus dt scheelt wel :p... En heb me bekkie wel bij me :D hihi

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Haaaaai hier was ik al weer hoor!

Temperatuur doet stom. Cyclusdag 42.. Als 'ie nu alvast daalt voor mijn menstruatie ben ik blij. Als ie nou weer gaat stijgen... dan weet ik 't niet ;)

Verder gaat alles goed :D

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heyy!:D haha mooi dat alles goed gaat!
    ja je temp zit wel weer wat laag he,
    xxx

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    iki heb een paar dagen niet getemperatuurd. Ik ben er klaar mee. Het heeft geen enkel nut, zonder eisprong.

Gewoon maar weer afwachten tot de dag dat ik ongesteld word..

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke wat jammer nou, maar idd missch geeft t jouzelf wel even rust ik hoop dat je snel aan een nieuwe ronde mag beginnen meid!

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik had gister een baaldag. Vind het zo stom van mijn lijf. Maar goed, het is niet anders. Die stomme haartjes op plekken waar je ze niet wil en erger nog, al die pukkeltjes. Lijk verdorie wel 15 met zo'n huid!

Heb nu toch het gevoel dat er wat begint te rommelen daarbinnen en hoop dan maar vurig dat ik ongesteld ga worden. Dan kan ik bloed laten prikken en met de pil beginnen. Ik word echt niet vrolijk van die huid van mij en wil graag weer iets 'doen', ook al is het maar gewoon even bloedprikken en bij de gyn langs.

Tegelijkertijd met de boosheid over mijn lijf ook het besef dat het altijd erger kan. Veranderen doe ik het niet. En die geldzorgen worden me soms ook wat veel. Maar ook daar aan komt een eind. duimen draaien voor mijn contract in juli..

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh meis, zou je wel weer aan de pil gaan, ik vind het persoonlijk dikke troep en na t stoppen daarvan ben ik erachter gekomen! dus dat nooit weer hier...

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik zal wel moeten One, ivm het maandelijks moeten afstoten van baarmoederslijmvlies. Met PCOS schijn je een hogere kans te hebben op baarmoederkanker, tenzij dat slijmvlies dus regelmatig wordt 'afgevoerd'. Ik heb op zich niet veel moeite met die pil, heb er ook nooit bijwerkingen van gehad. Maar goed, wat moet dat moet. Regelmatig wordt mijn cyclus nooit dus daar hoef ik het niet om te laten.

Om de boel nog ingewikkelder te maken... gister en vandaag dus echte ovulatiepijn! Slierten met slijm waar je vliezen van kan trekken, mijn god. Had ook écht pijn gisteravond. Nu zeurt het wat na. Dacht dat ik ongesteld ging worden. Maar goed, als dat nu gebeurt zou het me ook niet verbazen.

Ik ging er alleen van uit dat ik nu ongesteld zou moeten worden, zo'n 14 dagen na een positieve ovulatietest. Maar eh.. dat was dan vast een grapje. En aangezien we dachten dat het ei al geweest was dus onveilig gesekst. Zul je net zien, heb je besloten toch echt nog even te wachten en dan.. ;)

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ohh!:D dus je heb je ei nu pas :D nou ja idd nu heb je pauze en dan gebeurd het juist meestal hihi spannend meis:D
    xxx

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik dacht ook al me ei te hebben gehad, later dus nog een paar x maar gesekst en zie nu men banner, we waren er toen ook echt niet mee bezig...

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik ben benieuwd hoor. Zit er ook wel een beetje over in, maar goed. Komt tijd komt raad. :)

We hebben de dag voor ovulatie gesekst heel vroeg in de ochtend en ik dacht dus werkelijk dat het niet mijn zooi was die naar buiten kwam (lekker, zo rond etenstijd :)). Nou, maar weer zo'n 14 dagen bijtellen dan. ;)

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hahahha:D Ja ik ben ook benieuwd :D

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hoe is het eigenlijk met je been BB? De pijn weg? En hoe gaat het nu met werken? En hoe gaat het met het verdere traject voor jou?

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    this best stil hier :) jammer zeg!:(

Deel Deze Pagina