Zo, simkaartje is binnen en geactiveerd, nu nog mijn reiskosten declareren en op hoop van zegen morgen naar het werk. Lief gaat al koken. Naja, koken... we eten soep met brood
zwaai zwaai.... ik kom vanaaf even kletsen. Nu eerst frietjes eten (pan staat al aan) en medicijnen in nemen pfff heb hoofdpijn door de pijn:x tot vanaaf schatten!
Eetze BB! Wij eten in twee delen vanavond. Eerst soep met ballen en daarna nog kip en (zelfgemaakte) appelmoes. Mjam!
hihi .. Wij hebben hutspot gegeten Nu waterbed in elkaar zetten .. Grr ellende! Word er boos van vriendje is nog bezig ze hebben hem niet goed opgevouwen dus die hele waterzak zit aan elkaar geplakt hoop dat t zo goedkomt met water vullen.. Nja als ie maar lekker slaapt dan he.. Ik moest er echt ff van weg ! hihi
Seth: Jeetje zo lang al niet meer? Steeds meteen zwanger weer? Of.....? unox: goed dat je het zegt! Reiskosten... die moet ik ook nog vanaf 23 maart invullen! Zal ik zo meteen is gaan doen klinkt lekker jullie eten onewish & unox Hier was het ook lekker (vet) nu dadelijk even gtst kijken en dan maar achter de pc want voetbal is erophahahaha.....fijn!
hahaha met een gietertje dat zal lang duren dan hihi Nou ik ga ook ff gtst kijken Totzo! denkik! haha xxx
nee joh... door zwangerschap en nu de borstvoeding.... uhhh ben sinds uuhhh maart 2006 uhhhh...7 keer ongi geweest.... heb trouwens wel wat ongi-pijn nu.... of kan dat ook "tussen de oren zitten"......? hopelijk helpen je medicijnen goed.... (?) onewish.. ik wens je alvast een fijne nacht toe..... lijkt me wel wennen hoor zo'n waterbed.... bedden in elkaar zetten... breek mn bek niet open.... ohhhh men.... en weet niet hoe jouw vent is... maar bij de mijne kan het erg gezellig zijn als iets niet lukt unox Soep uit blik?? hahahahaha.... @hier volgens mij zit ik morgen met twee zieke kindjes.... dochter krijgt nu ook ontstoken ogen... , daar begon het met de oudste ook mee.... daarna de koorts... nu hopen dat de kleinste iig de dans ontspringt...
Ik heb net FF nog even geFrustreerd. Morgen en overmorgen ook 36,9 betekent een ovulatie op eh een véél later tijdstip. FF schiet in de stress iig. Ik vind het grappig. Ga zo lekker naar bed want ben erg moe.
seth: jeetje zo weinig? Hmmm best lekker opzich!? Och erme kindjes van je! Hopelijk valt het mee. Eentje ziek is al zwaar, maar 2! Pfff.... Knuffel voor jou De medicijnen helpen geen ene moer->) maar komt misschien ook doordat ik geen rust nam, vanaf vandaag doe ik dat wel netjes Unox: jij met je FF klieren, vind je het gek dat hij je niet wilt helpen whahahahaha ik duik er denk ik ook in, heb even gheen zin meer in deze dag
hahahaha..... herkenbaar... ik zit nu ook soms te goochelen ermee.... Slaap lekker... en ben benieuwd naar je temp...
uurtje werken erop zitten, en voor morgen het uurtje werken afgebeld, want dan stap ik in één uurtje 6x in/uit auto en dat doet me toch pijn Dus lieve collega neemt dat over, hoef ik alleen donderdag nog maar 3uurtjes te werken en dan is vervangend werk op kantoor En dan hoop ik toch wel dat het onderhand over is pff, als dingen hier niet lukken dan moet ik soms echt op letten dan word hij zo kwaad, sjaggie en is in staat heel lomp te doen (klein voorbeeldje: paar maanden terug had hij op werk ruzie met een slijptol, resultaat: 6 hechtingen in zijn boven been) Tjah daar win je het niet van.... seth, dankje, ik heb heerlijk geslapen en ik zal vandaag echt me rust nemen
hoe heb je geslapen??? Vroeg me eigenlijk af of zo'n waterbed nog invloed heeft op je temp...? bedoel zo'n ding is toch verwarmd ofzo...
Geeft goed weer hoe mijn schatje toch soms kan omslaan he! Laat staan als zijn favo voetbal team slecht speelt oeeehhh! En ik word dan lacherig,, en dan word hij aleen maar meer boos maar hij is al bang voor een spatje bloed of naald, dus toen hij het resultaat zag ging hij bijna van zichzelf... laat staan met de verdoving
meiden: ik heb me toch een droge binnekant van me neus heel irie, weet iemand iets wat ik eraan kan doen? verkouden ben ik niet.