Geen idee BB. Vaseline misschien? Wat een Rare dag heb ik gehad. 1 pluim van ouder omdat ik het zo goed deed met haar kind, direct gevolgd door een geirriteerde ouder doordat ik erg uitliep. Oke, dat is niet goed maar hey, ik ben ook een mens.. toen liet ik steeds alles vallen, kon vanalles niet vinden, de toner van copieerapparaat leeg en reed ik verkeerd naar huis.. *huil* Eerst eten en dan onderuit op de bank. Rugpijn en zo moe. Damn. En wachten op menstruatie.
Balen Maar vergeet het compliment niet!! En die kritiek neem het mee als je er iets mee kan doen, en anders stop het heeel ver weg! Ja ik smeer indd nu maar met vaseline hahaha, voelt erg raar! Nou heel vreemd na gister (cd4) NIKS van bruin, ongi of iets gehad te hebben is er vandaag weer bruinverlies. Wel weinig want kan het met 1 inlegkruisje aan... maar wel raar hahaha
laat gaan... laat gaan..... Wellicht had die ouder... ZELF wel een klote dag.... en moest ze zich even af reageren....... lekker de nadruk leggen op die pluim...!!!
ikzelf had dat vaker... ook dat het een paar dagen schoon was... en dat er na het klussen weer wat begon...
hier morgen weer op en neer jagen... naar school en terug... (denk ik nu tenminste...) koorts bij oudste is weg... dochter heeft nog wel steeds groene oogjes, maar nog geen koorts.... (zat bij oudste ook een paar dagen tussen...) jullie werken beiden met kinderen begrijp ik... (?) heb gehoord dat dit onder een of ander nieuw virus valt (?)
nouja misschien deze kant van het land (r'dam).. hoorde het namelijk al van verschillende gehoord.... en dus inderdaad eerst ontstoken ogen, maar niet ziek... later koorts.... Dus had eerst afgebeld vanwege de oogjes... en later werd hij ziek...
Ik werk indd in de kinderopvang. Maar hier is "gelukkig" momenteel niks van griep of ziekte iets... Haha nu doe ik dr aan mee
He wat naar Seth. Hopen dat het gauw overwaait. Niet leuk, zieke kinders! Zo, ik ben hier ook weer even. Vandaag een 'vrije' dag maar ik moet mijn werklaptop nog volstoppen met werkgerelateerde zaken en mijn dag voor morgen voorbereiden. Ik werk inderdaad met -overwegend- kinderen als logopedist. Maar, zie ook wel volwassenen. Heel leuk, maar erg druk zeker in het begin. Ben net 14 dagen bezig met mijn eerste echte eigenste baan en hoorde gister dat ik uitbreiding van uren kan krijgen naar 3,5 dag! Helemaal blij! Zowel voor ervaring als voor financieen een érg fijn idee. Nu maar hopen dat mijn contract na juli dan ook verlengd wordt..
wat goed meid! JEEEJ!! lekker uurtjes maken, doen wat je leuk vind kei goed!! Ik hoopd at ze ook indd je contract verlengen, maar dat zal toch wel als je nu lekker die 3.5 dag krijgt?
Ik hoop het. En als de plannen van het kabinet doorgaan en de bezuinigingen op rugzak-kinders doorgaat dan zie ik niet in dat ze het aankunnen met minder mensen dan nu het geval is. Maar goed, dat is speculaas. (een kind had een nieuw woord geleerd maar verwarde 'speculeren' met speculaas.. ik hou hem erin ) Heb nu trouwens mijn kaarjte opnieuw ingevuld met de duidelijke eggwhite van 8 april en zie daar.. ineens weet FF héél zeker.. jaja. ... Heb onderschrift maar weer veranderd. Op naar 22 april. Alhoewel een zo lange aanloop naar eisprong voor de eikwaliteit niet veel goeds zal doen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hoi meiden! mooi unox meer uurtjes BB hoe gaat t met jou @hier.. Vandaag hadden vriendje en ik smorgens om half11 theorie examen ...voor auto! EN....... ALLEBEI GESLAAGD!!! whoeehooee...! Gwn in 1x ben echt blij!!! xxx
Goed hoor, aan het genieten van het mooie weertje! Wasje hangt lekker buiten te drogen! Ramen open... lekker luchten! Dadelijk nog even stofzuigen en vanaaf met mannetje boodschappen doen... en dan is het weekend (en heb ik erg pijn aan mijn been) met jou (jullie) dan??
Zo, wel weer een dagje vandaag zeg, ben d'r moe van. Temperatuur is wonderlijk. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden de komende dagen. Verder niet zoveel spannende dingen meegemaakt
Ja ik ben ook doodop hebben bij mijn buurvrouw en haar andere buurvrouw coniveren ingekort (weet niet of ik het goed schrijf mja) die waren wel 3meter en wij 3 vrouwen wouden ze wel ff inkorten....nu toch last van onze benen en armen, onder de striemen ... en onze kerels hebben t laatste stuk maar afgemaakt wij konden niet meer! en moesten we ook nog koken haha..!