Hm, vannacht gedroomd dat ik ongesteld werd, maar dan ook niet een beetje, maar héél erg. Is niet gebeurd dus. Wel menstruatie-achtige pijn en steekjes onderin. Dat heb ik voor menstruatie ook wel eens, dus het kan alle kanten op. Zelf ga ik ervan uit dat een late eisprong ( 9 april op CD 24..) geen goed eitje oplevert.
heyhey wat een apartedroom hihi ik zou niet weten of dat invloed heeft op t eitje.. Ik denk dat hier wel men ei is geweest dag15! xx
Jeuj voor jouw ei! Ik krijg altijd zin om -als we sex hebben gehad- dan helemaal op de kop te gaan staan zodat de zaadjes makkelijker zouden zwemmen. Maar dat heeft weinig zin
hahahaha... ja soms denk ik dat ook wel eens, maar wat een rare gedachtte eigenlijk he Nja genoeg geklust, maar gaan nog wel even door je weet maar nooit!!
Idd, je weet maar nooit Ik had dat eerder deze ronde ook. Nu hebben we niet meer gesekst sinds mijn -volgens FF- eisprong. We zien het wel. Ik ga iig niet tegen heug en meug seks hebben en dat wil ik ook van Lief niet. Het komt wanneer het komt. Van de week zat ik me mijn nicht aan de telelfoon die in 1 ronde gelijk zwanger was. Ze weet van onze problemen en ze zei: 'Meid, alles waar je nu naar uitkijkt heb jij nog in het verschiet liggen'. Vond ik zo lief. Is de afgelopen dagen mijn troostende gedachte.
Jah idd.. Wel erg lief van dr.. Nee wij doen het ook gwn lkkr wanneer we zin hebben, niet dat gemoet hoor!
hoi lieve schatten, Even berichtje van mij We zijn druk in en om het huis bezig. Afgelopen week beetje verwaarloost ivm mijn been. Het gaat nu redelijk. Ene uur is het heel heftig aanwezig andere uur gaat het redelijk goed.. straks hebben we verjaardag dus lekker druk dagje, maar wel met een heerlijk weertje! ooh ennuh vandaag eindelijk sinds 9dagen weer geklust! Pfff ik had dag 4 niks van bruin ofzo meer, maar dag 6+7 nog wel weer ineens beetje bruin met afvegen Nu is het echt weg knuffel voor allemaal
Joepie de poepie BB! Rustig aan he! WErd net gebeld door mijn vader, zaterdag gaan we kijken naar een autootje voor mij. Jeuj! Nu mijn luie kont eens onder de douche parkeren. En dan iets nuttigs gaan doen.
Idd als t maar goed rijd! Wij kunnen ook niet zoveel besteden aan een auto hoor als wij ons rijbewijs hebben, dus ben al tevreden als t er goed uit ziet! en goed rijd ...Je kan dan teminste toch overal komen xxx
Precies. Da's uiteindelijk waar het om gaat. Nog even de laatste was draaien en ophangen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag. Drie wassen gedraaid, de tuin onkruid-vrij gemaakt en iets van werkvoorbereiding gedaan. De rest komt morgen en dinsdag wel. Echt zonnig is het hier overigens niet geweest, blijft een beetje bewolkt. maar het is niet koud. Gister heb ik een dunner dekbed op bed gegooid, misschien was mijn temp daardoor vandaag weer iets lager. Ik heb echt een jojo-temperatuur. Stom zeg. Af en aan ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat word ik dan niet. Vervelend. Door FF is mijn ovulatie weer verplaatst. Lekker dan.
Hihi Idd Wij hebben vandaag ff relax-dag (na 2 dagen helpen bij anderen in de tuin ) Filmpjes kijken, muziek luisteren ,en meebleren haha computeren , oja heb wel gestofd hier, en verder niet veel hihi Hier lijkt t ook mooi buiten maar lang niet zo warm als voorgaande dagen.. Heb ook nog gesolliciteerd voor de schoonmaak bij oosterlengte, ben benieuwd of ik wat te horen krijg! Wil er een paar huisjes bij heb nu 1x in de 2 week van mezelf een huisje , maar wil toch wel weer eerst meer erbij doen. Totdat we een babytje krijgen dan hihi xxx
Hoi meiden, was ik weer Heb jullie gemist hoor! Druk weekendje gehad vol met verplichtingen, leuk maar pfff....Zo krijgt beentje geen rust natuurlik! Net terig met nichtje van disney on ice! Ze heeft zitten genieten, wij dus ook! even reageren: Unox: ik heb ook lekker het dunne dekbed er weer op! Kan makkelijk met dit heerlijk weertje. Onewish: Hier is het heerlijk weer, overal zitten mensen buiten en je ruikt bbq's Leuk Leuk Leuk en zo gezellig! Wij gaan helaas niet aan de bbq, ik vind het nog net te koud gezien wij niet echt IN de zon kunnen zitten door ons overkapping Jullie hadden het over autotjes, voor een goedkopere auto zou ik echt zeggen: twingo! Die heb ik gehad, en rijd heerlijk en is zuinig+goedkoop. Ik rij nu zelf een punto,(nieuwere type), super fijne auto maar wel wat duurder in de aanschaf. En ja mijn droom auto(een audi a3) had mijn vriend, maar helaas is deze de deur uit gegaan voor een andere auto van de zaak (ook een audi alleen dan een a4.) Maar veel audi zijn mooi, dus ik sluit me bij je aan unox Klusjes in huis; tja dat heeft hier deze week aardig stil gelegen ivm mijn stomme been:x Ik ben zelf erg aan het twijfelen hoe ik het deze week zal/wil aanpakken. Ik kan weer aardig "normaal" lopen, alleen er zijn momenten dat het er voordurend weer inschiet en dat het erg pijnlijk is. Dus ik DENK dat het slim is dat ik deze week de ma/di op kantoor die 4uur per dag maak, de woensdag vakantie uren op neem (zijn er maar 3) en dan donderdag weer gewoon op de groep probeer (4uurtjes)...... wat jullie?