Je moet het niet al te serieus nemen hoor, tenminste dat denk ik Zijn dingen die bijzonder kloppend zijn ondanks dat ze niks van ons weet, maar er zijn ook dingen waar ik van denk HUH? JA JA! nee dat klopt niet echt...
oke nja... ga je nog wat leuks doen vandaag? ik denk dat ik lekker in de tuin ga zitten in t zonnetje zo trouwens vind mijn kaartje voor 5dpo aan de lage kant, vorige kaartjes was die al veel hoger ??!! maarja je kan toch niks doen en maar weer afwachten he ...
Ik heb dat ook een ronde gehad, en toen steeg die 6 of 7 dpo pas... snap dr ook niks van waarom het toch elke keer weer zo anders moet zijn
Hmm oke! Hihi ik ga dan direct alweer twijfelen he haha Heb jij dat kaartje in je album staan? dan kijk ik ff...
heb al even gekeken idd... ik vind dat ook maar vaag hoor ? mja we zullen zien of t goed is of niet.. over 9 dagen!
ik zit hier ook in de zon, lekker! En verder vanmorgen 36,9. FF laat ei-dag nog op dag 14 staan. Ik ga m handmatig verzetten naar de 23e dag. En dan neem ik dat maar als uitgangspunt voor evt testen. Als dat dan nog nodig is.
meiden me piek lijkt geweest.... testje was iets lichter (nu gelijk aan clijn) vanavond nog even eentje doen.... en dan zie ik het wel aan temp (hihi ik temp deze week de ochtenden elke keer "stiekem" even als mannetje net van de slaapkamer af is gegaan.... Kan het tempen wel los laten, maar me ei niet dus zodra temp gestegen is leg ik hem weer weg en heb ik weer rust maar alleen tempen loslaten is ook al goed toch?? alles in een keer lukt deze control freak niet hoor... want als ik ei dag niet weet dan weet ik nod ook niet... brrr nee die gedachten vind ik niks *schaam*
nja, dat is priceis waarom ik zo graag dat ei wil weten. De rest zal me een worst wezen maar als je je eidag weet dan weet je ook ongeveer wanneer je je menstruatie kan verwachten en dat is gewoon fijn. Maar ja, temperaturen zegt ook niet alles, zie mijn kaartje. Misschien volgende keer wel ovulatietesten pakken. Geen idee.
Als ik jou was zou ik echt stoppen met tempen, want je bent er daardoor wel meer mee bezig MAAR door jou temp weet je toch niks. (sorry klinkt misschien lullig maar bedoel ik niet he) Elke dag is het weer de vraag wat je temp nu weer zou betekenen en of je ei nu wel niet geweest is... misschien is indd een idee om die goedkope z&k ovutesten te bestellen (ik doe er altijd 25 per keer is goedkoop!) en dan vanaf dag 13 om de dag te doen tot hij donkerder word... zoiets? Merk je echt niks aan je afscheiding? Ik merk bijvoorbeeld dat ik echt wat natter ben->) en als ik van binnen voel en dan mijn vingers bekijk zie ik of het al waterig of zelfs eggwhite is en dan doe ik pas een ovutestje en 9vd 10x is dan echt me piek in de buurt... knuffel voor lieve unoxje!
hey dames... druk hier met op en neer pendelen tussen school/huis.... probeer iig het andere topic bij te houden... en spiek ook regelmatig naar jullie kaartjes.. ....
bb: vorige ronde hielp het wel en liep het ook gewoon. Misschien volgernde ronde de ovulatietesten erbij doen en dan pas temperaturen vanaf ei ofzo. of helemaal niet. Ik weet het niet zo goed, ik denk er iig over na.
oowh ik vraag me dus werlkelijk af waarom er bij mij in de buurt mensen zijn die werkelijk denken dat niemand er aanstoot aan neemt dat ze de hele middag keihard nederlandse hits draaien. Ik vind het ronduit a sociaal om dat te doen in de zomertijd als iedereen buiten zit. Het argument dan moeten ze het maar zeggena ls ze het vervelend vinden' vind ik dan weer net zo asociaal. Je kan je toc op voorhand bedenken dat je niet alleen op de wereld bent? tot zover mijn frustratie. *zucht*
Hoi meiden Jullie nog wat leuks gedaan gister/vandaag? Wij hadden gisteravond visite, en hebben de vuurkorf aangestoken, gezellig xxx
Nou ik had net wat: Zat net in de tuin, buurjongetje komt naar t hek en zegt: Buurvrouw heb jij een baby in je buik ?? Ik zo uhmm, hihi niet dat ik weet jongen hihi en zijn moeder begint ook te lachen... ze zegt nou misschien is het wel zo, hij had het bij mij ook goed hihi
nou meiden, heel onverwacht heb ik het net al aan mijn moeder verteld. Ik had tijd over en was in het dorp, en wist dat mijn moeder zo klaar was met werken, dus haar gebeld of ze het leuk vond om samen iets te eten; dat vond ze! Dus we zaten lekker in de zon op het terras, broodje was besteld en toen heb ik het haar verteld (van te voren met vriendlief gebeld, of hij ermee accooord ging. Dat ging die mits we het alleen aan mijn ouders zouden vertellen omdat ik daar sterk behoeften voor voelde, maar zijn ouders en verdere fam, zussen enzo zouden we niks vertellen. Dat voelt voor ons beide niet fijn en goed. ) Mijn moeder was blij en verdrietig tegelijk. Ze reageerde heel goed, ik heb alles verteld wat we zelf nu weten, incl gyn bezoeken, dit forum, ovutesten, eisprong, ongesteldheid pijn, temperaturen en hoe lang bezig. Ze stelde vragen en was erg verbaast dat we nu al bezig waren omdat vriendlief altijd (zo goed acteert hij dus) zegt dat hij het nu echt nog niet wil....Maar ondanks dit vervelende nieuws vind ze het super leuk en is ze er heel blij mee, met het idee dat ze binnenkort oma kan worden! (ik had niet anders verwacht hahaha) Vanavond is mijn zusje niet thuis en gaat ze het aan mijn vader vertellen. Mama en ik zijn erg benieuwd hoe hij het zal oppakken. Zeker wil hij graag opa worden, maar hedt is me even een dubbel nieuws voor ze natuurlijk.) Ze was wel even verdrietig en dat verwachtte ik ook al omdat we altijd al egzegd hebben tegen elkaar: zul je net zien dat jij (voor mij ik) problemen krijgt met kindjes krijgen net bij jou die al van jongs af aan zo sterk die wens heeft... dat vond ze even heel moeilijk. Maar omdat ze zag en merkte/hoorde dat ik er erg positief in sta en er niet zo erg (Meer) meer zit heeft ze er vrede mee en kan ze blij wachten op het moment dat... ook is ze heel blij dat ze weet wat er nu speelt met ons, en ze zijn beide niet zo dat ze d(denk ik) veel vragen enzo gaan stellen... ik heb gezegd: Als er iets veranderd of ik/we iets kwijt willen dan hoor je het. En praat er met vriendlief niet te veel over want die kan dr erg moeilijk mee omgaan dan. Dus helemaal blij, mama ook erg trots op mij en op het toekomstige omaschap Ook bedankte ze me voor het fijne moment van vertellen (mijn zusje ghaat eind deze maand huis uit) nu heeft ze wat om mee bezig te zijn / na uit te kijken zei ze zo wilde het even met jullie delen, en tot nu toe voelt het erg fijn allemaal xxxx
goed dat je het verteld hebt bb, hier weten ook onze naaste mensen ervan dat doet me toch wel goed je kan toch even je hart luchten
Ja daar hebben wij nog weinig behoeften aan eink, maar het was meer voor het gevoel dat ik het mijn ouders wilde zeggen, die zijn altijd zo met mijn gezondheid bezig geweest. En vond het vervelend aan voelen dat ze dit dan niet wisten, en nu was het moment daar dus toch maa rgedaan.. We hebben beide liever niet dat iemand het weet... dus het blijft bij alleen mijn ouders (en dan 2 bevriende stellen die het al wisten)